cafeye gittik geçen gün bizim buradaki oradada bir tane diyarbakırlı vücut yapmış artist artist takılan model triplerine giren maymun suratlı bir kürt var bu artist artist takılıyodu yine kızlar falanda varya ortamda omuz attı bana aa pardon ya görmemişim sinek diyip gülmeye başladı sonra bizim bir arkadaş var tam deli zaten bu dayanamadı geldi atladı buna orada bunlarla kavga ettik sonra attılar mekandan işte sahipleri falan bizi bunun aşireti falan varmış seni bu semte sokmayacam bir daha diyor ulan elin diyarbakırlısı gelip ankarada bana bunu diyor ayar oluyorum sen kimin memleketinde kime artistlik yapıyosun? bu durumda ne önerirsiniz kürtleri toplayıp gelirse falan?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAşiretinin de * sülalesinin de * kardeşim. Yıllardır çalıştığım yern patronu mafya ama adam çok iyi ona güvenip Allah kuluna karismafim aşiretinin geçmişini skm beş altı silahli amcaogluna aşiret diyorlar. İnsanlarla uğraşıp hayat mahvetmeyi seviyorlar öyle adamları kesip kesip denize aticn. Korkma bir b*k yiyemezler sknti olursa buraya yorum at
713 Yorumla
Soran+1 yılağzına sağlık ya vallahi öyle her evde 10 çocuk yapıyolar sonra iki silahlanıyo dayıları kuzenleri mafya sanıyolar kendilerini
Cevap sahibi+1 yılLa yok kardeşim çoluğu çocuğu korkutuyolar onlar hayvanla hayvan olunmaz bak isine sen bokunda sinek oldurmus mu itin oglu
Soran+1 yılbilmiyorum valla bazen haberlerde oluyor ya aşiretler pompalılarla tüfeklerle birbirlerine giriyolar meydan ortasında bende tereddütte kaldım :D
Cevap sahibi+1 yılOnlar büyük mevzular birbirlerini krmaları kurutmalari bizim için iyidir halkın refahı icin
Soran+1 yılbanane ya yesinlerde kendilerini buralara gelmesinler ama :D baksana yukarıda kızın biri 90.000 kişilik aşiretler var demiş :D
Cevap sahibi+1 yılHahahahaha :D brak milleti bu ülkede MİT diye bir teşkilat var oyle bir birikintiyi yasatrmi sanıyorsun bu ülkede Alaattin Çakıcı sedat peekr gibi mafyaalrin borusu otuyor 90 bin mi vay beee :D
Cevap sahibi+1 yılAyni durumu yaşadım adama jandarma se altına scar
- +1 yıl
Sen gel bn sana gerçek aşireti göstereyüm :D
Cevap sahibi+1 yıl@Biadamvarmışölmüş tamam hangi magaradasiniz?
- +1 yıl
Özle gel burdan olmuyor
Cevap sahibi+1 yılAaa korkma canm birşey yapmayz @Biadamvarmışölmüş
- +1 yıl
Hahhhahah ln yiyorsa gel haberleşelim
Cevap sahibi+1 yıl:) komik çocuk :)
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende diyarbakirliyim olayi kurde turke dokme dedigin gibiyse olay cocuk cahillik yapmis her yerin vardir iyisi kotusu bu toplum boyle cahillikler yuzunden bolunuyor karsindakinin nereli oldugunu bilmedigini varsay sen hic kendi hemserinle kavga etmedin mi yani?
64 Yorumla
Soran+1 yıletsemde bu kadar dışlamadılar adam dağdan gelmş bağdakini kovuyor resmen biz onları dışlamıyoken onlar bizi dışlıyo mk hayırdır?
Cevap sahibi+1 yılKardesim benim bak sizin sahsi kavganiz ve sebep cok cahilce kusura bakma hadi hemserim cahillik etti olgun davranp uzaklssydn kendin icin onun icin degil bu ulke icin ilerde olsablck buyuk kaoslrn altnda hep boyle basit ayrimci nefret tohmlri yatyr cogu kisisel senin durumn gbi bunu onca insana yuk edip ilerde olsck can kayplrna birde sen ortk olma kurttu dye ayrma sag duyulu davranrsak hersey czlck kendnden yok burasi benim sen niye otrdn bana omz attn falan gbi sebeplerdn kavga edlmez olan ailelernze olck sze bsey olrsa ck uzulyrm bu gbi drmlara. s
Soran+1 yılaşiretine güvenip artistlik yapmasınlar o zaman tek kalınca niye melek gibi insan oluyolar? 2-3 hemşerisini akrabasını görünce özgüven geliyo bunlara amcaoğulları beline silah takınca aşiret aşiret diye rus mafyası sanıyolar kendilerini
Cevap sahibi+1 yılYok kardes kizma ama azcik korktmslar seni takma sen bariscil olrsanz olay buyumez boyle bast sebptn adam vrlmaz olay byrse bir araci bulun knsn halldn yanls bsey yappta gnclgnzi yakmyn hadi hayirli geceler benden bu kadar
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDiyarbakırda aşiret olduğunu ilk defa duyuyorum? Ama aslı varsa, dikkatli ol, 90.000 vs. kişilik aşiretler var ve gerçekten çok güçlü aşiretler var ve hiç affetmezler... Bir öğretmen kız doğuda görev yaparken, aşiret çocuğu aşık olmuştu ve peşine düşmüştü, kız karşılık vermeyince, kızı öldürdüler :((
024 Yorumla
Soran+1 yılhadi l*n ordan 90.000 bin ne mk? şehirmi bu o nasıl bişey öyle
Cevap sahibi+1 yılİster inan, ister inanma sen bilirsin...
Cevap sahibi+1 yılO kadar hafife alma derim...
Soran+1 yılonların kaç tanesi birbbirini tanıyodurki allah aşkına :D
Cevap sahibi+1 yılOnların hepsi birbirini tanımıyor zaten ama aşiret ağasını ve çocuklarını hepsi tanır...
- +1 yıl
Ben doğulu değilim ama 90.000 nedemek boylebjir istihbaratı devler cokertir boyle bir durum yok bu islerin içindeyim adımdan. Daha iyi biliyorum bu ülkede aşiretin değil Alaattin Cakicinn Dindar Kılıç un Sedat Pekerin vs boruları otuyor emin ol
Cevap sahibi+1 yılO saydıklarını borusu doğuda ötmüyor, doğunun kültürü çok farklı...
- +1 yıl
Gözünü Seveyim 11 yıl doğuda kaldım senin aşiret dedign adamların biriyle bir sürtüşme yaşadım bu adamlar jandarma na görünce altına sciyor bu ülkede MİT diye bir istihbarat var bilgili değilsen bana soyleme 90 bin kişi aşiret yok... Başkasına deme gülerler
Cevap sahibi+1 yılÖylesine büyük aşiretten bihaber olman ilginç, ayrıca çoğu pkkyı destekliyor ve çok güçlüler, tabii kıytırıklarıda var ve senin bahsettğin mafyacıklardan daha güçlüler...
- +1 yıl
Şöyle bakim kimmis bunlar :D 90 bindemeka? Akrabam milletvekili ona da sorucam senin bu hayvan sürüsünü
- +1 yıl
Onların 90 bini gidipte trabzona ayak basamiyor o zaman trabzon ülkenin en tehlikeli yeri
Cevap sahibi+1 yılBenim hayvam sürüm falan değil, ayrıca ben aşiret kızı falan değilim... Zaten çok nüfuslu aşiretlerin kendi çıkardıkları ve destekledikleri milletvekilleri var, akraban sor söylesin.
Soran+1 yıldoğudaki aşiretlerin pkkyı desteklediğini biliyorum zaten fakat bu kadar büyük aşiretmi olur? onların hepsi akraba değildir kendi devletlerini kurmaya çalışmışlardır :D fakat sedat pekerin falan doğuda borusu ötmüyor demişsin?
- +1 yıl
Bu konu üstünde çok konuştum PKK bağlı zengin aileler var onlar un tek yonu PKK zaten hani o anlamda kalabalık olabilirler doğru farklı aileler ama PKK tutuyorlar senin demedim bu arada onların borusunda doğuda öter bdp binası ni trabzona yapamadılar gelsin karadenizde otsun bakım ben orda değilm ama tanıdığım en deli insanlar. O dediklerini PKK yanlısı evet Allah belalrini yagdursin üzerlerine oyle büyük güç tek güç değil Lee ama can yskiyorlar orda kurduz diyip köydeki kürtleri AC bırakıyorlar
Cevap sahibi+1 yılZaten büyük aşiretler saadece akrabadan oluşmaz, marabadan oluşur...
Soran+1 yılsen doğudamı yaşadın? orada işler nasıl yrüyor anlatsana bir merak ettim bayan arkadaş orda işler bildiğin gibi yürümüyo falan demişte :D
Cevap sahibi+1 yılKariyerimi ve kimliğimi aifişe etmek istemiyorum, inanmak zorunda değilsiniz... Evet mafyaya göre çok farklı işliyor...
Soran+1 yılifşa etmene gerek yok merak ettim doğulumusun sende? bu kadar bildğine göre ya doğulu ya da mitten falan olman lazım heralde
Cevap sahibi+1 yılBen doğulu değilim...
Soran+1 yılbu kadar iyi nasıl biliyorsun o zaman ya da nasıl böyle emin konuşabiliyorsun
Cevap sahibi+1 yılÇünkü var bildiklerim... Yaa amacım senin gözünü korkutmak falan değil kardeşim, saadece dikkatli olman için uyarıyorum, o doğulu sana tamamen yalan söylemişte olabilir , sen yinede temkinli ol derim...
- +1 yıl
Reis noldu ya kavga 90.000 kişi gelmediler dimi ahshxisdx
- +1 yıl
Aşiretler yayılmış olur dostum badıkan ya da celali gibi her yere yayılmış olur ve aşiret dışı biri o aşiretten birini öldürür ise o aşiretteki keko tipli gençler pek sakın durmaz olay Ankara 'da oldu misal seninki gibi işte o zaman Ankara yakınında kim varsa toplarlar üç beş silahta değil maalesef bir kaç aşiret düğününe git anlarsın zaten bir karakolda bulunan silah sayısından fazla silah ile gelirler karşına olayı büyütürsen ama çok nadirdir genelde tatlıya bağlanır olaylar
+1 yılBende diyarbakırlıyım , kürtlerin büyük çoğunluğunu sevmiyorum mevzu olunca mafya sanıyolar kendilerini barzolar dikkat et kendine her türlü cephaneleri vardır kardeş
44 Yorumla
Soran+1 yılcephaneleri derken en fazla silah olur işte ne olucak başka atom bombasımı atıcaklar :D
- +1 yıl
Molotof :Dsd neyse şaka bir yana kendini koruyacak bir şey bulundur yanında :/
- +1 yıl
Biz seni bizden görmüyoruz bide utanmadan diyarbakırlıyım diyor
- +1 yıl
Klavye delikanlısı seni onların karşısına çıkamadın demi korkak tavuk gel bana ben sana sahip çıkarım korkma oğlum
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
42Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılYa daha geçen aylarda Hakkari de aşiretler birbirine girmişti, 3 kişi ölmüştü o olayda.
Bunlar birbirini sıkı tutarlar. Birine bir laf edersen hepsine etmiş oluyorsun.
Bizim bir arkadaş aşiret çocuğu ile kavga etti tabi dayak yedi bizimkisi.
Bu gururuna yediremeyip birkaç arkadaş daha bulup bunu sıkıştırıp dövdüler.
Ertesi gün bir kamyon insan mahalleye girdi o çocuğu fellik fellik aradılar.
Allah'tan komşular evlerini göstermedi tanımıyoruz falan dediler.25 Yorumla
Soran+1 yılbu dediğin olay nerede oldu?
Cevap sahibi+1 yılUrfa da oldu.
Soran+1 yılurfadakilerin hepsi kürt zaten
Cevap sahibi+1 yılHepsi Kürt değil, Türkmen, Türk, Arap da yoğunlukta. Ama adamlar Kürt, Türk dinlemiyor. Yanlış yapınca direk daliyorlar.
Soran+1 yılorada türkmenlerin olduğunu bilmiyordum :D urfalılardan pek pkklı çıkmıyor ama galiba hain değil gibi onlar :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılben de diyarbakırlıyım, yaptığı hoş değil tabi ama meseleyi uzatmanın anlamı yok. ankarada da cahil var İstanbul'da da diyarbakırda da var. üslubun hoş değil bu bir ikincisi de burada ki ırkçıların dediklerine uyma sana samimi söylüyorum cahil insanın ne yapacağı belli olmaz bir bakarsın b*k yoluna gidersin. sen efendiliğini bozma burdakilerin gazına gelme sen beni dinle
21 Yorumla
Soran+1 yılorası öyle ama ben gaza falan gelmiyorumki zaten yok aşireti toplarsa bittin sen mezara gömerler falan abartmışlarda abartmışlar
+1 yılOğlım ilk başta yemin ederim ki senin bu anlattığın olay tamamen kurmaca, sonra sen aşiretleri ne olarak biliyorsun filmlerde anlatıldığı gibi değiliz bizler töre falan yok unut bunları ama bizi ezmeye çalışırsan soyunu kuruturuz insanları aşiretlere karşı tavır koymasını sağlama
20 YorumlaOzaman sana kendine dikkat et diyeyim bir Kürt aşiret kızı olduğum için bilirim. Çok dikkatli ol tehlikeli olabilir. Ama aşiret de yani iki çocuğun lafıyla gelip seni öldürmez tabi o kendi arkadaşlarından falan aşiret kurmuştur :)
22 Yorumla- +1 yıl
Sizin aşiretin ismi nedir?
Benim de aşiretim var o gerizekalı götü kalkık Diyarbakırlı aşireti toplasın gelsin aşirete göre Diyarbakırlı suçlu aşireti size nasıl anlattılarsa artık sen dersin mekanda kızlar için delikanlı ezdi diye aşiret büyüklerine söyle bunu sonra Onu bir güzel döverler merak etme sen
00 YorumlaYaşadığın olayı bir ırkın tamamıyla bir tutacaksan o halde senin kendi ırkından olup da 9 aylık bebeğe tecavüz eden Türk gencini bütün Türklerle aynı kefeye koymak sana ne hissettirir onu düşün? O barzoya gelince, erkek adam dediğin kavgayı sonraya bırakmaz!!!
40 Yorumla
+1 yılkürt ve kürdistan düşmanları yine zıplamış. ayıptır oglım
410 Yorumla
Soran+1 yılkürdistan ne l*n düşmanları olsun? senin yaptığın ihanettir oglım
- +1 yıl
google elinin altında kardaş aç bak
Soran+1 yılçok meraklıysanız s. gii kuzey ırakta yaşayın o zaman burada yaşayıpta sövmeyin o zaman yüzsüzler sizi zorla tutan yok
- +1 yıl
yok yav her yerde yaşarız her yer bize en güzel şartları sunmak zorunda bir yanlışlık varsa hakkımızı ararız sonuna kadar evelallah
Soran+1 yılkimse size en güzel şartları sunmak zorunda değil l*n teneke valla bizde ortam böyle beğeniresn kalırsın beğenmezsen skt. olup gidersin
- +1 yıl
senin gibi kafalara gereken cevabı halk veriyor ;)
Soran+1 yılAllah Allah nasıl veriyor söylesene otobüsleri molotoflayarak polise taş atarak dükkanları yakarakmı?
- +1 yıl
onlar mitin görevleri arasında
Soran+1 yılmitten provokasyon yapanlar olsa bile çoğu gerçek pkk yandaşı
- +1 yıl
he...
+1 yılAynen öyle. Zaten bunlar grup olunca anca bir b*k yaparım sanıyolar. Tek görseler tamam abi yapmıcaz abi diye.
23 Yorumla
Soran+1 yılgereksiz yere tartışmayın hem adamın tipiyle niye dalga geçiyosunki yakışıyomu?
Soran+1 yılünal o fotoğraftakide o değil kardeşim barbara palvin sakin ol tamam tartışmayın daha :D
- +1 yıl
Dostum snde yanında bir kaç kişi bulundur :) tek bulurlarsa kaç, kaçamazsan birisine odaklanıp yok etmeye çalış sonuçta dövücekler ama 1 kişi kaybedicekler :D ve meraklanma kavga etmeyi bilmezler, birkaç teknik öğrenip üstesinden bile gelebilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılgüzel kardeşim 10 kişi tek kişiye dalarlar biliyorum hiç uğraşma ver polise erkeklik yapma boşver
49 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılhayatımda bir tanesini iyi hatırlıyorum lisedeyken dayanamadım en son burnunu kırdım ertesi gün bize 2 kişiydik 10 kişi girdiler karakolluk olduk uğraşmaya deymez
Soran+1 yılpolisinde şeyinde değilki onlar hiç uğraşmıyo bile
Cevap sahibi+1 yılcanım kardeşim bir , hiç uğruna birini vursan 20 yıl hapis napıcan ozaman bku bkuna hapis yatıcan bişey olursa araya adam sok yapıcak bişey yok
Cevap sahibi+1 yılzoruna giden biri eksilemiş gerçekler böyle
Soran+1 yıldoğru diyorsun bu şerefsizler için değermi
Cevap sahibi+1 yıldeğmez güzel kardeşim okuyup okulunu bitirip masabaşı işte çalış bırak boşver
- +1 yıl
Güreşçi ve muay tayciyim gel bana gücün onlarami yetiyor sen git korkak arkadaşlarında gelsin hepiniz ben tek hodri meydan
Cevap sahibi+1 yılhahahah ulan kaybol islamci 😝
Aşiret dediğin şey sadece bir grup insandan oluşan aile bağları. Yani sende eminim ki bir o kadar insan bulabilirsin zor durumda kalırsan.
Ancak o bir hamle yapmadan harekete kalkışma.10 Yorumlacevap veriyorum :
https://www.youtube.com/watch?v=tOxJTsm6lZQ00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKardeşim keşke bulaşmasaydın ya bu kürtlerin ne halt edicegi belli olmaz çevrene dikkat et bir süre kendi bklarını sanada sçratırlar
32 Yorumla
Soran+1 yılbulaşmadımki ben kendi etrafına artistlik yapmak içn kavga çıkardı adamların bir mahallede 4-5 akrabası var zaten :D
Cevap sahibi+1 yılOlsun bu kürtlerin yinede ne yapıcagı belli olmaz :D
- Aile & Toplum konusunda 825 cevap paylaştı.
+1 yılşu zmnda herkes birinin yeğeni sen de yomralı rahminin yeğeniyim de.. rahmetli Ankara ve istanbul'da ki karadenizlilerin hamisi yılların kabadayısı idi..
11 Yorumla- +1 yıl
Alaattin çekicinin akrabasıyım rahmi bizim boku yiyordu o geldi aklıma verdiğim akla sicim keriz 😀😀🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Hiçbir şey yapamaz, hele tek gelemeyen erkek-ciklerden hiçbir şey beklemeyin.
20 Yorumla
+1 yılAsiretleri varsa kaç. bir de onlar iki üç aşiret daha topluyolar öyle durumlarda
06 Yorumla
Soran+1 yılhepsinin mezarını memleketlerine göndeririz gelsinler :D
- +1 yıl
Kendine güveniyosan sorun yok:D
Soran+1 yılolay büyürse sedat pekere kadar gider :D
- +1 yıl
Sedat peker?:D
Soran+1 yılbüyük reis :)
- +1 yıl
Hmm:Dd
+1 yılYapacak birşey yok pek dışarı çıkma, kalabalık gezmek birşey ifade etmiyor. Onlar hep öyle söylerler ama pek bir icraat olmaz. Biliyorum kendimle çeliştim ama olay böyle yinede dikkatli ol
00 YorumlaBenim Başımada Gelmişti Hep Kalabalık Gezdim Sonunda Karşıma Çıktılar Ama Sağolsun Arkadaşlarım Halleti Geldikleri gibi gittiler
12 Yorumla- +1 yıl
Jahhaha keşke yalan parayala olsaydı
+1 yılHayırdır laaa..! Demetliyiz.. Varsa bir durum pm ye buyrun
10 YorumlaSenin için koca aşireti tepene yikacaklarini zannetme iki tane sağlam adam getirirler kurarlar seni bir güzel sonra hastahane masrafinida öder giderler
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 876 cevap paylaştı. Her steroid alan kendini mike tyson sanıyor shıdhsbdb korkma yevrum bir şey yapmaz.
211 Yorumla- +1 yıl
sen böylee deyince aklıma şu bizim öldürülen fitness hocası geldi..
- +1 yıl
@Kertmeyenkele yüzmr hocasına bir şey olmasında ^^
- +1 yıl
ahahah ben gitmiyorum artık o salona.. malum fıtık çok zorlar oldu beni.. sanırım ameliyat olacağım doktorun biri çabuk ameliyat ol yoksa sakat kalacaksın dedi şu an düşünme taşınma evresindeyim..
- +1 yıl
@Kertmeyenkele ^^ saymına kim bakacak
- +1 yıl
akşam için gezdirecek kişi kolayda sabah kim çıkartabilir diye düşünüyorum malum evi de taşıdık şimdi son çare sabahları ameliyatlı da olsam ben çıkartacağım sanırım.. htrlarsan ağustosta fıtıktan ev de yattığım zamanlarda da bazı sabahlar ben çıkartıyordum.. az biraz acılı oluyordu ama yapacak birşey yok..
- +1 yıl
hem daha ameliyat için karar vermedim düşünüyoreeeee.. ama bilemiyoreeeee..
- +1 yıl
^^ kumar oynayacağına 20-30 tl ver birine o gezdirsin evin etrafında @Kertmeyenkele.
- +1 yıl
aaa dimi köpek bakıcıları var hay aklına bin yaşa.. tek kötü alışkanlığım kumar kaldı zaten alkolü de bırakmış bulunmaktayım.. c. tesi günü tiksinecek kadar çok içtim.. ee o da benim nazarım olsun..
- +1 yıl
@Kertmeyenkele ben olsaydım 20tlye gezdirirdim. Yoksa 5 tlde yeterdi 😢
- +1 yıl
izmire taşınsam ne yapsam..
- +1 yıl
5 tlye 😢 @Kertmeyenkele
+1 yılValla bende bir doğulu arkadaşla kavga etmiştim bana aşiretten bahsetmişti halandaha gelecekler 3 sene oldu
10 Yorumla
+1 yılohhooooooo kanka kaç kaç kaç adam ağır hardcore yapcak kaç
07 Yorumla
Soran+1 yılniye sana çokmu yaptılar :D
- +1 yıl
çok dayak yedim o yüzden 3 kere hastanelik oldum :D
Soran+1 yılo seninle alakalı bir durum o zaman herkes aynı değil :D
- +1 yıl
20 kişinin içine tek başına saldırırsan sopalı adamların içine ayıptır söylemesi ebeni... :D
Soran+1 yılkusura bakmada salaklık sende kardeşim 20 kişinin içine saldlırdıysan :)
- +1 yıl
nerden biliyim olm yanımda kızlar vardı gaza geldim :D
Soran+1 yılgaza gelirsen tüp gibi patlatırlar :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılTek kürt ciddiye alınmaz. Ancak toplaşıp grup olunca kendilerin bir b*k sanıyorlar. Diyarbakırlısı en pisidir. Kafaları ancak kavgaya falan çalışır. Boşver uğraşma. Tekde gezme.
133 Yorumla- +1 yıl
Ah ahhhh
Cevap sahibi+1 yılNeden ahlıyorsun aslanım? @Biadamvarmışölmüş
- +1 yıl
Diyar
- +1 yıl
Diyarbakırlılara en pisi demişsin ona ahlıyorum kedicik
Cevap sahibi+1 yılTek başına sesi çıkmayan grup olunca kendini b*k sanan kürtler içinde en pisi diyarbakırlıdır demeliydim özür dilerim @Biadamvarmışölmüş
- +1 yıl
Sorun değil :) güzel bir yere denk geldin şu an senin yaptığın sadece teknolojik bir alet başında kürtlere laf vurmak, bn kürdüm ve kimseden korkum yok bana ulaşmak isteyen varsa buyursun ulaşsın biz sizin gibi polisi arkamıza alıp halklara zülüm yapmıyoruz
Cevap sahibi+1 yılBende kürdüm @Biadamvarmışölmüş
- +1 yıl
Neden ırkına hakaret ediyorsun
Cevap sahibi+1 yılIrkıma hakaret etmiyorum. Böyleleri benim ırkımdan olamaz. Çok geniş br sülalaemz var. Saygın bir aşiret ağasının torunuyum. Ama gidip kimseye gider yapmıyorum. Bu tipler yüzünden kürdüm demeye utanıyorum @Biadamvarmışölmüş
Soran+1 yılkardeş kusura bakma ama şuana kadar gördüğüm tüm kürtlerin yek hali süt kuzusu gibiydi hiçbiri tek başınayken kendine güvenemiyor kavga konusunda demiyorum başı dik bile yürüyemiyolar böyle kimse karışmasın diye korkak takılıyolar ama ne zaman bir arada takılıyolar bak o zaman en korkağı hergün tokatladığın çocuk bile aslan kesiliyo yolda yürürken millete sataşıyo yürüyüşü değişiyo sen delikanlısındır orasını bilemem hepimiz insanız sonucta genelleme yapmak yanlıştır ama gördüklerimin hepsi böyleydi çokta kürt gördüm hatta bana bir kürt arkadaşım bile böyle demişti
- +1 yıl
Peygamber torunu olsan ne yazar sizin gibi tırşıkçilerin bizim aramızda yeri yok, biz zülüme baş kaldırırken siz korkudan zalimin yanına sığındınız... Dur tahmin edeyim sen kesin urfalısın
Cevap sahibi+1 yılGerçekler acıdır @Biadamvarmışölmüş.
Ben kimseye sığınmadım. Sizin gibi satılmadım da. Benim başım dik. Urfalı falanda değilim.- +1 yıl
Sizler sadece mücadele ermekten korkan aciz insanlarsınız sen kürt flnda değilsin bni yeme burada
Cevap sahibi+1 yılİnsanların ırkçı konuşmaları dışlamalarından çok canı yanmış briyim. Yinede saklamıyorum. Grur duyuyor muyum? Hayır. Oda sayenizde. Mücadeleyi hangi konuda veriyorsunuz? İzlediğiniz yol doğru mu? Sizinki hainlikten başka birşey değil ve bu ülkeye fazlasınız. Siz kürtseniz ben değilim arkadaşım. Ben mücadelemi insan olarak veriyorum. Her kürt aynı değildir insanlara bunu göstermeye çalışıyorum. @Biadamvarmışölmüş
- +1 yıl
İşte bnde tam onu diyorum her kürt aynı değildir nedenmi? Diyarbakır cezaevinde kadınlarımıza tecavüz edildi, dersimde gençlerimizin başı kesildi, roboskide insanlarımız param parça oldu, kendine özgü kıyafetler giydiğimiz için faili meçhul cinayetler kurban edildik, annesi oğluna caveye dediği içib ölümden beter edildi, ve sen bide bu ülkeye veya yöneticilere boyun eğmemizi istiyorsun biz kesinlikle bu onurlu mücadeleyi bırakmayacağız allahın izniyle, hııo demeki bn aşiret kızıyım bn den kork değil aşiret allahın kızı olsan farkk etmez
Soran+1 yılurfalılarda ne var?
Cevap sahibi+1 yılAdam pkkli soran arkadaş parmaklarını yorma hain için.
- +1 yıl
Hahahha cevap veremedim değilmi :D
Cevap sahibi+1 yılMücadele asker vurarak suçsuz insanların canına kastederek yediğin kaba sicarak verilmiyor. Sizi bizden ayıran en büyük özellik bu. Almaz kafan almaz. Yormuyorum kendimi.@biadamvarmışölmüş
oldumu cevap tatmin oldun mu? Beş para etmez canlilarsiniz
Cevap sahibi+1 yıl@Biadamvarmışölmüş
- +1 yıl
Ahahha sen o aşiret reisi dedeni çağır bnde kendi dedemi çağırayım sonra kapıaştılarıö
- +1 yıl
Kapıştıralım :D sizin aşirete soyle gelsinler kan davası ilan edelim
Cevap sahibi+1 yılBize yakışmaz. Soyadımı vereyim kaçacak delik ara.
Soran+1 yılkafaya bak ya :D olum senin kafan sadece mevzuyamı basıyo tipik kürt işte tamam gel kapıştıralım sen çağır aşiretini bende ocakla geliyim bu topraklarda kaç taneniz kalacak tamammı :) ?
- +1 yıl
Bak bn sana ne diyorum peygamber soyundan gelsen fark etmez soyle bana soynadını
- +1 yıl
Soran oğlım ülkü değil allahın gelsin gel diyarbakıra bak bidaha çıkabiliyormusun
- +1 yıl
Kendine güveniyorsan özle gel
Cevap sahibi+1 yılDiyarbakırı oldum olası sevmem. Seni farklı sandım ama degilmissin. Ininizi bir gün cehenneme cevirecegiz merak etme.
- +1 yıl
Ey korkak insan... Biz bu yolla bedirxan beylerle başladık, şeyh saidlerle devam ettik, seyid rızalarla sürdürdük, brusk amedlerin yoldaşı olduk, xebat derıklerin namlusundan çıkan kurşun olduk, Kürdistan dağlarında gezen kartal olduk, sana sıra gelince senin gibi korkak bir fare veya aciz bir kul olmadık bak resimde en arkadaki benim buyrun yer diyarbakır lice eğer yiyorsa gelirsiniz. hadi allah emanet
- +1 yıl
Hahah ırıspı onun için gizlendin değilmi? Bunu bil değil aşiret, abd yi üzerimize yolasanız kürt halkı yılmayacaktır
- +1 yıl
Ona bakarsan sende ırıspısıb
- +1 yıl
Bak bak bak bide bni engelemiş
- +1 yıl
Neyse evli barklı kadınsın, konuyu burada kapat bidaha yazma yoksa sana geri dönerim
Aha aşireti çagırmısam ha bitmisen sen bitmisen bipbipbipbip burada kürt kokuyo :p kürtleri severim ama sadece kadınlarını :d
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir bk yapamaz kolaydi sanki memlekette ahlam kesmeler gitsin gtunde bku temizlesin önce
60 YorumlaKürtleri değil de kendi gibi birkaç çakal toplayıp gelir belki.
30 Yorumla
+1 yılIkametini taşı... şaka la azdan az Çoktan çok gider de atla
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOrta anadoluluyum türküm, gelde Irkçı olma bu hanzolara karşı ;@
l*n Defolup gidin Doğu'ya ne işiniz var Türk Bölgelerinde...41 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıllaan sende örteklik yapmıssın Türk erkeği endişelenmez Aşiret dediğine mi tırstın MK , benimde sülalem geniş buna aşiret diyerek o zavallı gibi hava mı atsam ne sende kanmıssın saf gibi,,
Kanka kendini sağLama aL umaksavar al paran varsa :)) roket atarda oLur ya da skorkski al savunmak için gelirlerse ya da abartma Ln gelseler nolcak.. Takma kafaya.
11 YorumlaDostum o artıstın adresini ver biliyosan bir afyonlular olarak i-a dei ziyaret edelim?
11 Yorumla- +1 yıl
Klavye delikanlısı az afyonlu dövmedim oğlum sen git 7 sülalen gelsin hadi bebe kumda oyna arkanda bin kişi yok racon kesiyorsun klavye delikanlısı seni 😀😀😀🤣🤣🤣🤦♀️🤦♀️🤦♀️
bir b*k yapamaz onların aşiretini sikim adam olsa tek gelir
30 Yorumlaurfadan asireti topladım ankaraya geliyoruz kolla götü :D
11 Yorumla
Soran+1 yılbekliyorum aşiretinizi aşure etmeyi :D
+1 yılDikkat et ciddiyse dedıgınde degıl semte senı mezara gonderır
01 Yorumla
Soran+1 yılniye öyle dedin
+1 yılBunlarda sürü psikolojisi var :) tek gelmeye hicbizaman gotleri yemez
32 Yorumla
Soran+1 yılya yok gidip onun memleketinde olsam tamam yapsın artistliğinide adamlar her geldikleri yerde 2 3 akrabasını bulunca oranın sahibi sanıyolar kendilerini
- +1 yıl
Ya kardeşim skntı ypma :) eger seni rahat birakmazlarsa git ulku ocagina bir telefon açtir. Bakalim bidaha artslk yapiomu
+1 yılbir yerden silah bul alayına sık.. bokuna ölecegine hakkınla içerde yatarsın en fazla
02 Yorumla
Soran+1 yılgerek var mı bunlar için hayatımı karartmaya?
- +1 yıl
Bunlar gerçekten seni döve döve öldürürler. tek gezme o zaman bir süre insan canı çok ucuz.. durduk yere git onlara saldır demiyom zaten onlar sana gelirse..
Bişey yapmazlar ya genelde kendi aralarında Kanlı Bıçaklı oluyorlar :D
00 YorumlaO kürtse bizde lazız kardeşim götüne kaçak mazot sokarız merak etme
12 Yorumla- +1 yıl
Gelip soksana
Annene git soyle.. annende gundeki komsu teyzeleri cagirir merak etme ceneleriyle ezer gecerler onlari :D diyarbakirli falan kalmaz.. :D
14 Yorumla
Soran+1 yılhahaha çok komik bunu alın şurdan.
Soran+1 yıllafla değilim kendisini bizzat ezdim zaten :) ama sürü psikolojisi olduğu için amcaoğullarını toplayacak heralde tek güveni yok kendilerine gururdan heralde :D
Tr dekilerin kavgasini bilirim cimziklamak goresmek baska bisey yapmasiniz
02 Yorumla
Soran+1 yıltrdekilerin derken sen neredesin kardeş?
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendi bölgesinde adamlık heykeli dikilecek bir toplumun (kürtler), azınlık olunca bu kadar saldırgan olmasını. Aklım hafsalam almıyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSakin ol ilk önce kimse kimseye zarar veremez sana bir şey yaparsa polise git şikayetçi ol ayrıca o seni korkutmak için söylemiş öyle insanları hiç sevmem sen kendine güven yeter :)
00 Yorumla
+1 yılIsıracak köpek dişini göstermez.
50 Yorumla
+1 yılkorkudan ne yapacağını şaşırmışsın gelip birde karı kızın içinde ne yapacam ben diye soruyorsun halen artistlik peşindesin
23 Yorumla
Soran+1 yılne artistliği l*n burada soru soruyoruz işte gelip aşiretlerini falan toplarlarsa diye o kadar sağlammı yani bunların aşiretleri
- +1 yıl
namus haricinde pek bir şey olmazlar bir süre tek takılma yanında 2-3 tane sağlam arkadaşınla gez. emanetin varsa al yanına mahalle içinde. aşiretleri filan senin için gelmez ama çevresi varsa 5 10 kişi çöker takarlar bacağına dızzoların taktiği budur :D
- +1 yıl
Korkak onların karsisinda olsan abi nokunuzu yiyim dersin korkak seni
Wowowow sıkıntılı durum
110 Yorumla
Soran+1 yılniye öyle dedin :D sendemi aşiretsin
- +1 yıl
Vay be :) soylede amcanlra toplantıyı iyi yapsınlar ulan asirerinizi yerim çerez diye ;)
Soran+1 yılkaç kişi geliyo? ona göre mezar kazdırıyım
- +1 yıl
İnş hadi bakalım :) yani tanınsalar bulasmamak için Allah adua ederlerde :)
- +1 yıl
Değilim. :) ama aşiret dedigin adamların çoğu jandarma görünce altına sciyor yakbdsb tsnrmsn bilmem Alaatin çakıcı gibi mafyaalri taniyosan araştır dundsr kılıç sedat sahn bak bakalim
- +1 yıl
:) aşiret diye birşey yok iyi bil sadece akraba dayanış. adi göz korkutma vs :)
+1 yılHic bir b*k olmaz. Neyden tirstin simdi?
30 Yorumlahem ankarada hem aşiret sen bence hiç bulaşma :)
08 Yorumla
Soran+1 yılniye diyarbakırda değilim sonuçta
Soran+1 yılee bizden daha azlar ama?
Soran+1 yılçok biliyosun galiba bu işleri :D kuzenim ülkücü illa olayımı büyütiyim yani benim amacım olayı büyütmek değil illa köpek sürüsü gibi gelip havlarlarsa bu şehirde bir tane bırakmam onlardan
Soran+1 yılsendemi kürtsün
Poku yedin sağ komazlar seni :)
02 Yorumla
Soran+1 yılallah allah o niyeymiş
ankarada boruları ötmez, Rahat ol kardeşim
20 YorumlaKorkma bir halt edemez :D
00 YorumlaBende ankaradayim kardesim haber ver gidelim :)
11 Yorumla
Soran+1 yılsağol düşünmen yeter
Gıcık olurum böyle tiplere. Tedbirli ol kardeşim
10 Yorumlasilah alın sıkın alayına
00 YorumlaDelikanlı ol en büyük aşiret delikanlı yurektir
10 Yorumla
+1 yılYandın sen
10 YorumlaBir şey yapamaz
10 Yorumla
+1 yılKavga varsa gelelim
10 YorumlaHangi cafe
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaklan sen saklan. d
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFazla bulaşma
11 Yorumla
Soran+1 yılniye?
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar