10 yıldır aynı apartmanda komşumuz olan bir kız?

Annesi söyledi Geçenlerde beni itici buluyormuş sorunlu bir tipmişim.
Sebebi de hiç selam vermiyormuşum çok soğuk duruyormuşum sessizmişim. Aynı binada oturuyoruz diye ben bir bayana selam vermek zorunda değilim bir ikincisi onu bana diyen insan 4 sefer nişan attı. Acaba kim sorunlu. Hiç özeleştiri yapan yok.
Güncellemeler
1 yıl
Ben de annesine dedim ki senin kızın beni eleştirecek son insan bile değil dedim Benim ağzımı açtırma dedim
10 yıldır aynı apartmanda komşumuz olan bir kız?
Cevapla