Güncellemeler
1 yıl
Eğer ev sahibi kiracıya depozitoyu geri iade etmezse eve gelen zararları veya kiracının aidat borcu gibi borçlarını bu depozito ile karşılamak zorunda mıdır?
Güncellemeler
1 yıl
Ev sahibi depozitonun bunu karşılamaya yetmediğini ileri sürerek evi boşaltmış olan kiracıdan ek ücret talep edebilir mi? Son ay kirayı ödemedim, kira ödeme gününden 15 gün sonra evi boşalttım. Ev sahibiyle de depozitoyu bu şekilde kira olarak sayalım vs. konuşmadık. Ev sahibine evi boşaltacagim diye bilgi verdim. Kirayı öde vs demedi. Ev sahibi sonradan kira borcu için icra takibi başlatabiliyormus. Ama evi taşıdığım gün geldi, sözlü olarak depozitonun yarısını kiraya saydık vs dedi..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İstiyemez sözleşme emlakci araciligi ilemi yapildı
Evet öyleydi. Güncellemeleri de okur musun?
Evden çıkarken depozito iade etmek yerine depozitonun bir bölümünü kiraya saymış oluyor oylemi
Evet öyle yapıyorsa o zaman diğer giderleri de depozitodan karşılasin değil mi
Ama kiraya sayıyorum diyorsa sonradan kiracı için kira borcunu ödemedi diye icra kararı çıkarabiliyormus ev sahipleri
Kirayı bankadan yaptırıyorsun yatirdigina dair belgedir banka makbuzları, elden veriyorsanız benden şu kadar kira aldı vergisini ödemedi diye maliyeye şikayet ederim diye gözünü korkut
Bankaya yatırıyordum ama son 15 gün ödemedim işte. Sonrasında icra takibi başlatabiliyormus ev sahipleri bu konuda
15 gün fazladan kaldinmi
Evet
Onu mahsup etmişler para elde olunca kesiyorlar
Elden değildi
Ek depozito diye bir sey olamaz. Sözleşme bittikten sonra sözleşme yapılmasına gerek yok. 3 yıl geçerli o sözleşme
Depozito sözleşme de belirtilen rakamdan fazla olamaz