Yalnızlığa mahkum kalan erkek?

Başlıktan yanlış anlaşılmasın. Erkek kardeşim 25 yaşında. 5 kardeşiz ve o üçüncüsü, yani en ortanca olan. Ebeveynlerimiz sürekli küçük olan ikiliye ilgisiye boğuyor ve en büyüğe de çok saygı gösteriyor çünkü en başarılı olan o akademik olarak. Erkek kardeşim kendini hep en büyük olan ile karşılaştırdı. Kendisi benim ve en büyük kardeş olan ablamın aksine iyi sayılmayacak bir liseye gitti, aile ve akrabalar tarafından tam anlamıyla 4 sene boyunca eziklendi. Üniversitede lisans kazanamadı, önlisansa gidip teknisyen oldu, ailem bu sefer lisans kazanamadığı için ezikledi. Kendisi de ben ve ablam lisans kazandığımız için kendini içten içe paraliyor. Ne kadar çabalarsa çabalasın başaramıyor. Kendini değersiz hissediyor. Gördüğüm kadarıyla ailede doğum günü de hep unutuluyor. Kız arkadaşı da olmadı hiç. Tipi ve fiziği de pek iyi değil. Dizi filmlerde gördüğü havalı karakterler gibi davranarak kimlik karmaşası yaşıyor. Elimden geldigince yardım etmeye çalışıyorum ama bir şey olmuyor. Ne yapmalı veya ne yapmalıyım?

Yalnızlığa mahkum kalan erkek?
Cevapla