Bir insanı dinine göre yargılar mıydınız?

Bunu kötü bir yargı olarak düşünmenize gerek yok. Mesela attım bir insan "Ben müslümanım" dediğinde hemen "bu kişi dürüst birisi olmalı" düşüncesine kapılıyorsanız, bu da yargıdır.

Açıkçası ben bazı şeyleri yargılarım. Dinlerde belirli gelenekler ve kültürler vardır, buna büyük ihtimalle uyduğunu var sayardım.

Ancak tabii iyi veya kötü biri olduğunu buna göre yargılamazdım. Müslümanım, hristiyanım veya budistim demesi o insanin iyi bir karakterde olduğunun kanıtı değil maalesef.
Bir insanı dinine göre yargılar mıydınız?
Bir insanı dinine göre yargılar mıydınız?
Cevapla