Merhaba Ben Çocuklarını özleyen bir babayim?

Tekrardan merhaba ben 32 yaşinda 2 kız çocuğu olan bir babayim eşim ile evliliğimizin 2 senesi ayrıldık anlaşamıyoruz diye 1 sene sonra resmiyete boşandik o zamanlar bir kızım vardı kızım için tekrar barıştık 2 sene iyi gitti 2inci kızımız oldu büyük kızım 8 küçük kızım 4 yaşına girecek eşim devamlı ailesinin evinden gelmiyor hep hafta bir ya da hiç eve geliyor sorduğum zaman kız kardeşimin bana ihtiyacı var annemin bana ihtiyacı var diyor devamli bir gün oturdum ailesi ile konuştum ailesi bana kızımıza karışmasın o özgür bir birey diyerek konuyu kapattı ve bunun adı elit olmak mis neyse diğer konu son zamanlar da dışarda gezmeler gitme bana haber vermeden bana sormadan yapıyor tabi bunları Cok uzatmiycam yazım hatalarım olabilir özür dilerim bunun için sizden şimdi tekrar 3 ay oldu benimle mutlu olmadığını ve ayrılmak istediğini söyledi ayrıldık üzerime çektiği krediler ve kredi kartları aylık ödemeleri beni çok zorluyor artı apart otlede kalıyorum bunlara rağmen her ay 7 ile 8 bin arası para gönderiyorum sadece geçen ay çok zorlandım diye 5bin gönderdim 2 aydır çocuklarım ile konuşmama izin vermiyor. Beni mehkemeye verip geçmişe dönük nafaka alacakmis ama biz o dönem zaten beraberdik ve ben çalışıyordum şu an beni mahkemeye verip aylık benden 10 ve 15 bin arası para alacakmış benim derdim para değil kızlarımın canı sağolsun her zaman fazlasını vermeye razıyım ama ben kızlarimi çok özledim çocuklarımı bana karşı dolduruyorlar ne yapicam ben nolur yardım etsin biri...

Merhaba Ben Çocuklarını özleyen bir babayim?
Cevapla