Türk kızları mı daha fit, Türk erkekleri mi?

Hep bir kesim, diğerini aşağı görüp fiziğinden vurmaya çalışıyor. Kızlar: Erkeklerin hepsi kilolu, kendine bakan yok derken, erkekler de "Kızlar arasında fit neredeyse kimse yok" diyor. Sen ne diyorsun?

Zayıf, kilolu, fit, orta gibi kendi durumunuzu da belirtin lütfen

ruhumun ışığı
ruhumun ışığı

Dışarıda gördüğünüz insanlardan yola çıkarak da fikir belirtebilirsiniz.

Kızlar tabi ki 💅
Erkekler daha sportif 🎾
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türk kızları mı daha fit, Türk erkekleri mi?
Cevapla