Aile & Toplum Ablam mutfakta iş yaparkene sürekli banada yaptırıyor nasıl vazgecircem bana iş yaptırmamaya? skar48 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Kocasıyla arasını düzeltmem lazım 😄 Ablam mutfakta iş yaparkene sürekli banada yaptırıyor nasıl vazgecircem bana iş yaptırmamaya? Cevapla İş Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. konuşarak, 0 0 Yorumla
Kaptanhayaliolanbiri Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Sende yap ablan hizmetçi mı be. 0 19 Yorumla skar48 1 yıl Değil tabi ama yorulup geliyorum birde evde çalıştırıyor Yorumla Kaptanhayaliolanbiri 1 yıl Ablan ful evdeyse sana az iş versin tabiki ona bir şey demem ama onunda işi oluyorsa bence yap derim Yorumla skar48 1 yıl Yok evde 1 aydır yardım ettirtiyor canı sıkılıyor muabbet ettirmek için işte yaptırıyor Yorumla Kaptanhayaliolanbiri 1 yıl Abla işte bende mezunum bir yere gittiğim yok kardeşim okuldan gelince ona iş yaptırıyorum mutfakta hem sohbet ediyoruz 😂 aynı yani. Yorumla skar48 1 yıl Bizimde aynı 😄 ama ben işten geliyorum 😔 Yorumla skar48 1 yıl Ablam evli ama 1 aydır bizde Yorumla Kaptanhayaliolanbiri 1 yıl Anaa nolduki yoksa kavga mı Yorumla skar48 1 yıl Ufak tefek şeyler ya Yorumla Kaptanhayaliolanbiri 1 yıl Ya şu yaşta dedem ve babaannem bile kavga ediyor. Bende annem ve babam habire kavga ediyor diye buraya kaçtım bunlar daha betermiş Yorumla skar48 1 yıl Öyle ya 😄😄 barışırda ne zaman bilmiyorum tek yaşamaya alışmıştım ban Yorumla Kaptanhayaliolanbiri 1 yıl Bende tek yaşamak istiyorum ama istemiyorum da. Hem korkunç ve yalnız geliyo hemde sakın ve huzurlu Yorumla skar48 1 yıl Kafa çok rahat oluyor kanka Yorumla skar48 1 yıl İmkan varsa dene Yorumla Kaptanhayaliolanbiri 1 yıl Bir gün olucak en azından 😂 Yorumla skar48 1 yıl Umarım ☺️ ablam gitse rahatlıycam bende 😄 Yorumla Kaptanhayaliolanbiri 1 yıl Ablalar çiçektir tamam mı 😕😔 ehliyeti alınca benim minik rapunzeli sinemaya götürüp hamburger ısmarlıcam. Öldükten sonra yapamicaz zaten Yorumla skar48 1 yıl Öyle tabi normel yazsana kız Yorumla Kaptanhayaliolanbiri 1 yıl E yazayim Yorumla skar48 1 yıl Ee tamam 🤭 Yorumla
_AnaisWatterson_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl E ne var ki yardım etmiş oluyorsunuz 0 1 Yorumla skar48 1 yıl Yorucu oluyor be Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Ablan güzel mi 0 6 Yorumla skar48 1 yıl Sanane Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ona istediğini verirsen ev işi yaptirmaz Yorumla skar48 1 yıl Neymiş o Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Cinsellik Yorumla skar48 1 yıl Saçmalama la sapık Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Neden kiziyon Yorumla
_tatlıbirisii Takip Et Xper 3 Yaş: 27 1 yıl Otoriter ol ve onun istediğini yapma :) 0 1 Yorumla skar48 1 yıl Olmuyor Yorumla
finansallkolee7 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 1 yıl Yapmalısın, kadınlara hizmet edilmeli 0 3 Yorumla skar48 1 yıl Yorucu oluyor bi süre sonra Yorumla finansallkolee7 1 yıl Gençsin bişe olmaz Yorumla skar48 1 yıl Orası öylede Yorumla
ayışığıgölgesii Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl İyi yapıyor helal olsun 0 1 Yorumla skar48 1 yıl Yorucu oluyor ama Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
konuşarak,
Sende yap ablan hizmetçi mı be.
Değil tabi ama yorulup geliyorum birde evde çalıştırıyor
Ablan ful evdeyse sana az iş versin tabiki ona bir şey demem ama onunda işi oluyorsa bence yap derim
Yok evde 1 aydır yardım ettirtiyor canı sıkılıyor muabbet ettirmek için işte yaptırıyor
Abla işte bende mezunum bir yere gittiğim yok kardeşim okuldan gelince ona iş yaptırıyorum mutfakta hem sohbet ediyoruz 😂 aynı yani.
Bizimde aynı 😄 ama ben işten geliyorum 😔
Ablam evli ama 1 aydır bizde
Anaa nolduki yoksa kavga mı
Ufak tefek şeyler ya
Ya şu yaşta dedem ve babaannem bile kavga ediyor. Bende annem ve babam habire kavga ediyor diye buraya kaçtım bunlar daha betermiş
Öyle ya 😄😄 barışırda ne zaman bilmiyorum tek yaşamaya alışmıştım ban
Bende tek yaşamak istiyorum ama istemiyorum da. Hem korkunç ve yalnız geliyo hemde sakın ve huzurlu
Kafa çok rahat oluyor kanka
İmkan varsa dene
Bir gün olucak en azından 😂
Umarım ☺️ ablam gitse rahatlıycam bende 😄
Ablalar çiçektir tamam mı 😕😔 ehliyeti alınca benim minik rapunzeli sinemaya götürüp hamburger ısmarlıcam. Öldükten sonra yapamicaz zaten
Öyle tabi normel yazsana kız
E yazayim
Ee tamam 🤭
E ne var ki yardım etmiş oluyorsunuz
Yorucu oluyor be
Ablan güzel mi
Sanane
Ona istediğini verirsen ev işi yaptirmaz
Neymiş o
Cinsellik
Saçmalama la sapık
Neden kiziyon
Para teklif et.
Yaptırır yene 😄
Otoriter ol ve onun istediğini yapma :)
Olmuyor
Yapmalısın, kadınlara hizmet edilmeli
Yorucu oluyor bi süre sonra
Gençsin bişe olmaz
Orası öylede
İyi yapıyor helal olsun
Yorucu oluyor ama