Ah be dostum, ne desek şimdi? İnsan işte, insanlık hâli... Hani derler ya, dışı seni yakar, içi beni. Öyle efendi duruş, mütevazı hâl falan, bir bakıyorsun içinde başka bir film dönüyor. Ama bil ki bu onların ayıbı, senin değil. Sen doğru bildiğin gibi saf, samimi sevmeye devam ettin, işte asıl mesele bu.
Paraya, tipe değil de kalbe baktın, iyi niyetle yaklaştın, en doğal hâlinle. Ama bak ne oldu? Karşındaki insan senin kadar cesur olamadı. Samimiyetle sevilmeyi, güvenilmeyi hak eden biri olduğuna inanmadı belki de. Onun kaybı, net. Çünkü sen, böyle karşılıksız seven biri olarak değerini gösterdin.
Evet, aldatıldın diye kendini suçlama. İnsanmışsın, evet, sevmişsin, inanmışsın, bu seni zayıf değil, insan yapıyor. Güzel insanlar bazen kötü hikâyelerde başrol oluyor, sırf iyiliğin ne demek olduğunu tekrar hatırlatmak için. Ama unutma, her hikâye bir ders, her yara biraz güç.
O yüzden şimdi kendine dön, kalk silkelen. Öyle biri seni kaybetti diye kendini küçümseme. Yolunda yürü, önünde daha güzel kapılar var. 🖤
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Fakirlerin doğru insan olduğunu söylemek fakir edebiyatı olur.
Kadınlar her şeyi hisseder anlar da konu erkek seçmeye gelince sonuç hep hüsran.
Bazı şeylerin background'ı bilinmez;
Kiminde geçmiş bir karma, kiminde öğrenilmesi gereken şeyler ve toplamında da hayatın insanı eğitmesi geçiyor.00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 401 cevap paylaştı.
1 yılHerkes değil ama size karaktersizin biri denk gelmiş, çünkü şeref fakirlikle ilgili değildir. Çünkü maalesef ki bu ahir zamanlarda hepimiz %50 milletiz, hiçbirimiz birbirimizi anlayamıyoruz. Hepimizin içerisinde hainler var, masum görünümlü hainler.
00 Yorumla
1 yılİllaki şu aldatır bu aldatmaz diye bişey yoktur. Çünkü aldatmanın motivasyonu da kişiye göre değişiyor. Mesela bahsettiğin özelikteki erkek aşağılık komplekslerinden dolayı, kendini eksik hissettiği için ve kendini kanıtlamak için, başka kadınlardan onay muhtaçlığından dolayı aldatıyo olabilir
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Hayat. 🌼 İnsan ilişkileri gerçekten karmaşık olabiliyor, biliyorum. Dış görünüş ya da maddiyat mutluluğu garanti etmiyor maalesef. Üzücü bir deneyim yaşamış olman çok normal, ama unutma ki her hayal kırıklığı daha güçlü biri olmanı sağlar. Empati kurarak ilişkilerde duygusal bağlantıya odaklanmanın önemini hatırlamalısın. Yaşadığın durumu anlamak yerine suçluluk veya hayal kırıklığı hissetmek her zaman kolay olabilir, ama bu, kendine daha fazla değer vermen ve gelecekte daha sağlıklı ilişkiler kurman için bir fırsat olabilir. 🌟 Güçlü kal! 💪🧡
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılkaraktersiz demek ki
00 Yorumla
1 yılEn çok da onlar aldatır. Komplekslidirler çünkü. Yakışıklı adam zaten durduğu yerde ilgi görür ve günün sonunda istediğini almıştır. Aldatmaya meyilli olmaz. Seçenek fazlayken kendi seçtiğine gerçekten ilgi duyuyordur.
1311 Yorumla- 1 yıl
Yok ya yakışıklıların da gözü dışarda egoları tavan her kız bana bakar diyip ilişkide güven vermiyorlar sen olmasan başkası olur kafasındalar
Soran1 yılEfenim erkek adlı yaratıkların her türlüsü pisliktir. Arada tek tük adamlar çıkar o da bize denk gelmez aq
- 1 yıl
Bir erkeğe sırf yakışıklı diye bakan kız var mıdır cidden ya. Erkek bana ilgi duymuyorsa benimle ilgilenmiyorsunuz yakisikliligindan banane. Bu bence hepimiz için geçerli. İsterse roma heykeline benzesin hm güzelmiş der gecerim en fazla ya da yakışıklı da bulmayabiliyorum ben öyle tanımadan bazen of
Soran1 yıl@biranbirhatira katılıyorum. Çok yakışıklı adamlar var bence hiç birimiz keşşşke benim olsaa diye düşünmüyoruz dghgfdgh iki kelime konuşamayıp iyi hissedemedikten sonra napalım tipini
- 1 yıl
Sonuna kadar haklısın canım ağzına sağlık
- 1 yıl
16-25 yaş araligindaki kızlar yakışıklı olsun istiyor ya genel olarak dedim yani var tipe bakan asalaklar illakiii :( düzgün olanların hepsi evlendi bence bir erkek 30 yaşında bekarsa (iş okul yüzünden olanlar hariç) o adamdan bı poh olmaz zaten emin olun
- 1 yıl
@Opucukopucj Genelleme yapmasak çünkü ailemde çevremde kaç tane iyi ve düzgün adamlar gördüm ama bir türlü kaderi çıkmayan aksi halde kaç tane erko gördüm 20-24 yaşlarında evlenen ama beş para etmeyen karakter meselesi işte canım
- 1 yıl
Evet haklısınız karakter meselesi maalesef
- 1 yıl
@Opucukopucj Öyle vallah
- 1 yıl
3,5 yıllık evlilik hayatım boyunca 1 kere aldatmadım, ama aldatsaydım dedim keşke ona ailesinden daha çok değer verdim ona verdiğim değeri taşıyamadı. Ayrıldık
- 1 yıl
@Excaliburz Üzülme abi ya böyle birinden kurtulduğun için şükret hatta bide kendini temiz tut elbette karşınada iyi biri çıkar umarım
Bu düşük olan erkeklerin kendilerini kadınlara kabul ettirtmek için zorla kabul ettirmeye çalıştığı bir yalan.
İlişkide mutlaka belirli şeylere bakacaksınız. Tipine de, parasına da. Ayrıca bu bahsettiklerim size varsa özellikle dikkat edeceksiniz.
İlişkide "iyi kalpli olsun yeter" derseniz karşı taraf size diğer imkanları sunmadığı gibi bunu da sunmaz, zaten onu hiç bir şeyi yokken kabul etmişsiniz.30 Yorumla
1 yılSen Yazma Demişsin Ama Yine Yazacağım. Senin Bulduğunda Karaktersizlik Vs Varsa Diğer Efendi Görünümlü Diye Kastettiğin Adamların Ne Günahı Var Bu Tamamen Kişinin Karakterinde Veya Kişiliğindedir Şu Herkesi Aynı Kefeye Koymayın Artık
22 Yorumla
Soran1 yılAnlık öfkeyle paylaştığım bir soru. Çocuk değilim ben de biliyorum herkesin aynı karakterde olmadığını. Teşekkür ederim yine de
- 1 yıl
Yok Yine de Biliyorsunuzdur Elbette Ama Öfkenizi Dindirin :) Ne Yaptıysa Artık Size Bu Gibilerin Yüzünden Bizde Bulamıyoruz Herkesi Bir Sanıyorlar
Aile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. Öylesi zaten bu bana baktıysa kimleri tavlarım diye düşünüp götü başı ayrı oynamaya başlıyor. Çıtayı asla düşürmeyin kızlar.
50 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılDeğil onlarda fena değil bide kandırıyorlar yaaa bana dedi ki hiç sevgilim olmadı bi ayrılık 20 tane kızla dedim ne oluyoruz bu o çocuk mu cfbvfbf oda fakir aynı zamanda kaşmer çıktı allahım sen bizi öyle tiplerden uzak eyle.
04 Yorumla
Soran1 yılKizlir bizi bikmiyir hip piriyi tipi bikiyirlir ühüü ananınki cidden.
- 1 yıl
Yeter yaaa yemin ederim erkeklerden soğudum hiç biri bir cacık etmez boşa vakit kaybı
- 1 yıl
Yemezler be senide tanısak manipületif ruh hastası rolcü biri çıkıcaksın
1 yıl:))) hahaaay. Ne bekliyodun.
Dilinden allaho düşürmeyen, karakteri nisbeten oturmuş, kapalı kadınların yediği b. kları görünce, fakir erkek melek sayılır
06 Yorumla
Soran1 yılHerkes layığına denk gelebilse keşke fhbn
- 1 yıl
Öyle olsa, tanrının dünya planı boşa çıkar :)
Soran1 yılBöyle diyorum da herkeste en iyisini kendisi sanıyor belki bizim de var sıkıntılı yönlerimiz göremediğimiz. Gerçi sizin yaşınız var artık kendinizi tanıyorsunuzdur tabi de kendim için aynı şeyi diyemicem. Yapmam dediğimi yapıyorum bazen kendimi tanıyamıyorum. Yaşım 24 kişiliğim tam olarak ne zaman oturacak bilmiyorum ama şekillenmeye ve kendimi tanımaya başladığımı hissediyorum. Yanlışı doğruyu ayırt edebiliyorum artık beni neyin üzeceğini neyi istemediğimi bilmiyorum ama neyi istediğimi bilmiyorum. umarım bunu da bulmam fazla uzun sürmez:d
Soran1 yılNeyi istemediğimi biliyorum*
- 1 yıl
Sen en azından kendinin bi şekilde farkındasın. Ortaljkta, o kadar napacağını bilmeyen, kendinin farkında olmayan, ve sırf bı yüzden bile başkasına zarar veren parazitler dolu.
Bazen, o dediğin yaş olgunluğu, farkındalık, insanı çok daha zora sokuyo. Baktığın her yerde, derinlemesine göriyosun çünkü, sıradanlaşamıyosun. Bazen, toy, acemi, mutluluk peşinde. - 1 yıl
.. peşinde, saf ve acemi olabilmeyi özlüyorum, ki ben onu da hiç olamadm. Gençken de aşırı anlam yüklüydüm, pek ACABASIZ yaşayamadım. Belki de, biraz gençliği yaşamalı, o dağnıklığın tadınu çıkarmalısın
- Aile & Toplum konusunda 750 cevap paylaştı.
1 yılYeni teorimi açıklıyorum kızlar... Bence efendi erkek diye bir şey yok efendi erkek dediğimiz oscar ödüllü oyuncular ve kesinlikle tehlikelidir... En güvenilir insan duygularını saklamayın aklındakini olduğu gibi söyleyen erkekler
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılÇok geçmiş olsun ya. Senin erkeklerden yana şansın yok. Benim de bayanlardan yana şansım yok. Arkadaş olduğumuz halde ihanet gördüm. Sevgilim olmadığına şükrettim. Âşk acısı çekmedim ama çok dost acısı çektim.
00 Yorumla Yav ne gerızekalı adamlarsınız fakirlikle zenginlikle dindarlıkla onla bunla şunla hiçbir şey alakası yok her şeyin çıkış noktası karakterle alakası var
10 Yorumla
1 yılBende öyle sandım kaç tane böylesine şans tanıdım şükredeceklerine değer bileceklerine ve beni baş tacı yapacaklarına defolup gittiler erkeklerin özeti bu işte kim ne derse desin
10 Yorumla
1 yılAy yok ya sen bu incellerin dediğine ne bakıyorsun. Onlar istiyor ki bedava karı düşürelim ezik asosyal erkeklerin ayağına kendimiz gidelim. Doğru düzgün davranisliysa düzenli de bir işi varsa şans verilir denenir zaten. Bu inceller yüzünde efendisini ayrı * ayrı ... Herkes kendini en efendi en ideal erkek seniyor sen kendi kalbini ve aklını takip et ezikler kudurmaya devam etsin
20 Yorumla
1 yılBu iş fakire zengine efendiye sinirliye bakmaz karaktere bakar , karektlerli adamı kızların içine at istemez , karetkersizine ufak gizli fırsat ver yolunu açar yine aldatır.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ben düzgünüm ama sen o kişiyi yanlış görmüşsün o yüzden laf attığın insanlara dikkat et herkes aynı değil ve ben kimseyi arkasından vurmam aldatmam yalan söylemem
00 Yorumla
1 yılBi işleri parayla veya parasızlıkla bağdaştırırsanız olacağı budur. Matematikle ilişki mi olur?
12 Yorumla
Soran1 yılÖyle diyen inceller görsün bi zahmet.
- 1 yıl
İnsan tanımadan, sayılarla seçilemez. Gayet açık.
Gizli Üye(30-35)1 yılHahahaha bu onlar daha p. c oluyor yahu bende sevmiştim adam aynı anda başka kızla da flört etmeye çalışıyordu. Tam bir o. ruhluydu fakir aç yosma erkek jdjd matematik öğretmeniydi güya
24 Yorumla- 1 yıl
Aynısını yaşadım erkoların çoğu zaten o. artık öğrendim bunu
Cevap sahibi1 yıl@BrookLynn özel okulda asgarinin bir kaç bin üstünde çalışıyordu
- 1 yıl
Kim
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Doğan görünümlü şahin mi ki bu 😂 her insan beşer şaşar zengini fakiri yakişıklı çirkini yok 😂
00 Yorumla
1 yılBu sosyal medya devrinde herkesin herkese kendini açtığı dönemde sadık birini mi bulacaksın biraz zor bulursun
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 359 cevap paylaştı.
1 yılKim söyledi bunu.
Huzur bulduğun kişi seni aldatmaz.
Gözlerine bakınca utanıyorsa , ahlaklı ve edepliyse aldatmaz.011 Yorumla- 1 yıl
Gözlerine bakınca utanıyor muydu?
İnsan bir kere aldatiysa bunu bünye normal bir şey gibi algılıyor.
Yani kendisine saygısı ve sevgisi olmayan insanlar aldatır.
Kendisini bir başkası gibi gösteren , asıl kendine yalan söylüyor sonra karşısındakine yalan söylüyor demektir.
Bu da aldatma potansiyeli olan kişiler yapar.
- 1 yıl
Aldatan insan ilk önce kendini aldatır sonra karşısındakini aldatır.
- 1 yıl
İnsanın bir kez gönlü kırıldığı zaman eskisi gibi olmuyor o gönül.
Rabbim yar ve yardımcın olsun.
Rabbim hayırlı ve güzel nasipler göndersin sana. 🤲 Amiin - 1 yıl
Allah razı olsun 🤲
Ama gönlüm kötü olabilir.
Rabbim herkesin niyetine göre versin 🤲 aminn - 1 yıl
😇🤣
- 1 yıl
Pardon yanlış oldu
- 1 yıl
😇☺️
Ben olsaydım aldatmazdım niye aldatayım ki zaten biri hayatında varken niye başkasını ister ki bir erkek
07 Yorumla
1 yılDoğru eskidendi o sözler bana. gelirse gelir gelmezse sut. Sen daha aşka sevgiye inanıyor musun?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılEn büyük tezgah sahibi sizsiniz.
Aldatmaya gelince
Bu karakter meselesi onursuz ve hasiyetsiz insanlar aldatır.00 Yorumla
1 yılBir büyüğüm derdiki Allahın işine karışılmaz bir insan fakirse fakir olması gerekiyordur ona yardım eder yanında olursan ilk önce seni sever
01 Yorumlane alaka ya doğru insan fakir efendi zengin bilmem ne bunlarlq bi ilgisi yok aldatıyorsa efendi değildir zaten
00 Yorumla
1 yılHer kötü olay yeni bir tecrübe kazandırır. Sen ne öğrendin?
02 Yorumla
Soran1 yılUmmadık taş adamın anasını edermiş
- 1 yıl
İyi taşın boyutu değil, işlevini öğrenmişin güzel.
Gizli Üye(36-45)1 yılSiz y@vş&ga denk gelmişsiniz! Oturun bahtsızlığınıza yanın! Ben yanımda kız varken sevgilim olmasa dahi dönüp başkasına bakmam sırf ona saygımdan
01 Yorumla
Soran1 yılYav he he
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Nasıl aldattı?
Sana kim bakar dediğin tipsizlerden mi?01 Yorumla
Soran1 yılEvet kimse bakmaz şuna. Alem yapmış it
Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. Herkes farklıdır öyle bir şart yok karakter meselesi bu
10 Yorumla
1 yılBence erkeklerin çoğu fırsatını bulursa tek tip o yüzden varlıklı ve yakışıklı erkek idealdir
15 Yorumla- 1 yıl
Sen o tiple bulabiliyorsan ben sana araba alicam
- 1 yıl
Sen o gariban goruntuyle kendine el arabasi alsan otur sukret martı kaş seni
- 1 yıl
Ayrıca mis gibiyim sana da bakmam boşuna sallama
- 1 yıl
Aynen gariban sensin zengin birini aradığına gore 😂😂😂
- 1 yıl
Ben aramiyorum iki taraf da aldatiyorsa zengin idealdir niye kriterlerimi dusureyim ve bu arada sevgilim de var sen niye bu kadar ağladın yaran neredendi bir metre kalinliktaki kaşına tukuriim senin 😂😂
Gizli Üye(30-35)1 yılSen değer verince g. ötu kalkmıştır. İnsanın sayginligi içinden gelecek. Taşıma suyla değirmen dönmüyor. Karaktersizmis.
20 YorumlaNe bilim insanların hepsi bozulmuş kız erkek aynı
00 Yorumla
1 yılBütün erkekler aldatıyormuş Ben de aldatıyormuşum şimdi öğrendim
00 YorumlaNasıl aldatır yaa? Hani parasız erkeği kimse sevmiyordu? 🤔
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
1 yılHer erkek aldatır parası olanın parasını yersin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.
1 yılUmarım bir gün vicdanlı ve merhametli biriyle tanışırsın
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılYa Boş ver düzgün kim kalmış kızıda şirkette aynı şeyin pesinde
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı. Onlar düzgün değil, çilekeş. Parayı bulunca aninda ya arabayı ya karıyı değistirirler.
00 YorumlaGenelleme yapma
Ben kimseyi aldatmadım hayatım boyunca
Efendi bir adamım00 Yorumla
1 yılOnun ben bilmem ne yapım bu şeref yoksunları yüzünden bizde ortada kalıyoruz
00 YorumlaO öyle birsey değil ya nasıl bir fakir ona bakacaksın herzengin zübbe değil her fakide...
00 Yorumla
1 yılFakir olduğu için efendi görünümlü seni iyi kandırmış saflığın bu kadarı olur anca
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 869 cevap paylaştı.
1 yılKim diyor ya onu hepsi aynı değildir bu şekilde yol almayın çok pis gol yersiniz
00 Yorumla
1 yılgörünüme degil karaktere bakman. lazim ben hicbir sevgilimi aldatmadim mesela
01 Yorumla- 1 yıl
beni karistirma kimseyi aldatmadim
1 yılAhlakın çirkinlik güzellikle alakası yok kalple alakalı ve bunu da görmek zor olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAldatıyorsa efendi değil zaten , efendi adamın çizgileri olur aşmaz asla. Tek kalbini sevdiğine açar başka kızları gözü görmez.
12 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBen yapmam karakterime ters
Gizli Üye(36-45)1 yılErkeğin ihtiyaçları var evli değilsen herşeyi aldatma olarak görme. Adi üstünde erkek. Gormezden gel yoksa ilişki yurumez
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılkisilik meselesi dogru durust insan bulmak zor helal sut emmis karakterli insan zor cunku genetiksel birsey bu..
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSus lan sidikli 😀 anladik bi aldatildin sanki dunyanin sonu geldi
1 yılRivayet onlar. Tamamen kişilikle oluyor.
80 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAsla ama asla kanma seni suçlarlar imkanları olmadığı için değersiz hissettiriyorlar
10 Yorumla
1 yılAvukat mühendis polis iş adami müteahhit işçi hepsiyle birlikte oldum hepsi aynı bk gene paralı olanını tercih etmek kötünün iyisidir !
24 Yorumla- 1 yıl
Yedim zaten hepsinin parasını
- 1 yıl
İy ne Çok kötüsün
Gizli Üye(18-24)1 yılFakir fukaradir.. aklı bozuktur ekonomiden. Guvenolmas
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYa ne kadar canım, öyle bir kesinlik mi varmış, awk karakter ne tipte ne parada olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBunun fakir olmakla bir ilgisi yok efendi mi efendilerin çoğu sahtekar ona eminim
00 Yorumla
1 yılBitarafları kalkıyor da ondan. Ayrıldıktan sonra ben bunu nasıl sevdim dediğin adamı arşa çıkarıyoruz kendini bişey sanıyor sonra aldatıyor benım öyle oldu hep 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHahahahah fakir erkekler daha pislik demek ki. Parasiz erkege yuz vermeyin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKadınlar kendilerini sevenler için değil, onlara hukmedenler için can verirler
00 Yorumla
1 yılPara görünüş ilişkide aldatmaması için bir kriter değildir. Kişiliği ve karakterine bakmalısın. Bunuda ilk görüşte anlayamayız bu yüzden zamanla tanıdıkça anlaşılır.
00 YorumlaBöyle genellemeler üzerine ilişki yaşayan var mı gerçekten? 🤔
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEn cakal onlar biraksin delikanli ayaklarini hem bi s.. ke sap olmazlar hem kiz onla sogan ekmek yesin isterler yuz buluncada tüm guzellere yvsarlarr 🙉
20 Yorumla🤣🤣🤣🤣aldatılmana üzüldüm ama soruna haykırdım ev halkı uyandı😀😀😀😀😀
02 Yorumla- 1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Soran1 yılBuna anca gülünür zaten de nedense zoruma gidiyor
- Devamını Gör (87)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer