Özelden yazmakla iyi yapmış mıyımmm?

Kızlı erkekli grubumuz var wp de 3 erkek 4 kız konuşuyoruz konuşma esnasında hoşlandığım kız var buluştuğumuzda karşımdaydı arada bir ayaklarıyla bacağıma vuruyordu bacağıma dokunduruyordu o da hastaydı ona geçmiş olsun yazdım o da bana sağol yavrum yazdı ne amaçla bu cevabı vermiştirrr. Ben de Instagram özelden nasıl oldun daha iyi misin yazdım iyi yapmış mıyımm sizce

Özelden yazmakla iyi yapmış mıyımmm?
Cevapla