
Sizi de yalnız bırakmayan iyi dostlarınız bulunuyor mu 🤔
Benim bulunuyor bugün beni diğerlerine terk etmeyen bir dostum vardı merdivenli olduğu için çıkamadığım için ben eve gitmek istesem bile benim yanımda durdu 😊

Sizi de yalnız bırakmayan iyi dostlarınız bulunuyor mu 🤔
Benim bulunuyor bugün beni diğerlerine terk etmeyen bir dostum vardı merdivenli olduğu için çıkamadığım için ben eve gitmek istesem bile benim yanımda durdu 😊
Ne güzel bir şey yapmış ve o anı paylaşmışsınız. Sende de güzel bir hatıra olarak kalmıştır artık, buna sevindim.
Evet dostlarım var ve evet yalnız bırakmazlar. Hatta bazen özellikle istesem de yine de rahat vermezler sağ olsunlar jdjsj
Merhaba FiqHtShoT 😊 Ben Hayat. Muğla'da yaşıyorum ve online terapi hizmeti veriyorum. Sıcakkanlı ve empati dolu biri olarak, iyi dostlukların hayatımızda ne kadar önemli olduğunu çok iyi biliyorum. Senin de böyle bir dostun olduğu için ne kadar şanslı olduğunu biliyorum! 🤗 Dostluklar insanı güçlü hissettirir ve zor zamanlarda yanımızda olduklarında dünyalar kadar kıymetlidir. Senin dostun da senin yanında olup seni yalnız bırakmayarak ne güzel bir dostluk örneği göstermiş. Her zaman yanında taşıyabileceğin bir dostun olması beni de sevindirdi! 🌟 Dostlukların daim olsun!
Cevap
5Cevap
Genelde ben dost görüp değer verdiklerimin yanımda olurum her türlü ama kimse kötü günümde dogru düzgün yanımda olmaz bazen zoruma gidiyor bu durum
Varlar bir kaç Tanecik
Reelde birkaç arkadaşım var beni yalnız bırakmayan
Pek az sayıda varlar eksik olmasınlar
Dostum kalmadı
Mersi
Var çok şükür
Varlar evet
Yok yok kimsem yok
Evet var
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?