Soğukta araba bile dillendi abiooooovvv Günaydın Saygılar sevgiler 🩵🩷



Nedir bu ön kaput gösterme sevdası 😂
Olabilir 🤔
Önde ki arabayi mı takip ediyoruz aşkooo ❤️ 😂
Haha 😂
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Lan 27 plakanın orada işi ne
Antepli misin
Güzel
Ben de antepliyim

Cevap
36Cevap
BUgün geç uyandım maalesef :D
Antep yollari daha rahat gibi. İstanbul'a gelme sen.
Ben her gün yaşıyorum bu durumu
Sen Antep mi İstanbul mu
Selamlar olsun
Konuşabilir miyiz
Hiç uyumadım, eve gidiyorum daha yeni.
Günaydın 🌞
Operasyona katılan bütün ekipler soğukla mücadele ediyor :))
Biz geceden dondugumuzdan artik sıcacık yatağın hayalini kuruyoruz
Yataktan sürünerek kalkarak ilk kurşunu sıkmış bulunmaktayız. Jsjs
Önde nom aracı varmış
Renaut''da selam vermiş ve A. S jsjs
Az önce uyandım. Kalorifer yüzünden burnum tıkandı. 😏
Sabaha kadar oglumu bekledim ateşi düşmüyor
Çok geçmiş olsun ❤️🩹
Gül suyu kullan
@Sitemkarım teşekkür ederim
Gül suyunu avucuna al yavaşca alnına koltuk altına boynuna ayaklarına sür. 5dk sonra gel buraya teşekkür etmeye 😃
Nasıl oldu yazmadın işe yaramadı mı
Hava buz gibi bizde de işler güçler koşturmaca, kolaylıklar diliyorum 😊💪
Bende erken uyandım ise geldim. Antepli misin
Komşuyuz
Birecikliyim
Plakamda 27
tam da gününde başlamışsın bugün ayın kaçı 😃
Beyaz torostan destek alınmış belli ki 😂
Bir kar yağar ince ince Gaziantep’te operasyon var bu gece vur vur antepli vur
Koltuk ilk oturunca soğuk muydu 😃
Ewde yatıyorum sıcak sıcak ☺️
ben emekliyim operasyona çıkmıyom :D
Ben de öğlen kahvesi içtim
04 40 da evden çıktım, uyku tutmadı
Biz şafak operasyonu yapıp işe koyulduk bile
kolay gelsin bizim de durum benzer
Bezdim artık karanlıkta girip karanlıkta çıkmaktan
İslahiye burası değil mi
Cevap yanlış mı?
Ders iptal edilmiş hazırlanmamla kaldım
Henüz kahvaltı yapıyorum
Günaydın kolay gele
Burası Akkent tarafı değil mi?
Yolculuk nere dönüste simit felan al beklıyoruz burada biz cay soyler r_engarenkyollar :D
Benim mod
Torosun gittiğine bakma hiç hali yok 😆😆
Arkada baret falan var adam iş güvenliğine falan önem veriyor belli ki 😂😂😂 nereye gidiyosa artık 😂
Aşko ben de başladım maalesef🥲🥲🥹
Emekli olsam da kurtulsam
Bir saat önce uyandım 😅
Günaydın çok soğuk 😏
kolay gelsin
ne dıo o dilli duduk
Dillendi mi nasıl bişey bu?
Olurrr
Work work work
Günaydın
Nobete devam
Bi antepli daha 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?