Niye böyle hissediyorum artık duygularımı ifade etmek bile istemiyorum niye sizce ?

Babam bana çok şiddet uygulamış birisi bıçakla kalın merdane hortum tesbih odunlarla dövmüş birisi annem görmesine rağmen ses çıkarmadı bende yurda gittim ailemin cabalariyla geri geldim ve tekrar babam aynı şiddetlere devam edince 15 yaşında intih@r ettim oda 1 ay boyunca yoğun bakimda kaldım ve çıktım aynı tas aynı hamama geri döndüm bana esc kuzum gibi ifadeler devamlı kullanan bir babam vardı ama hiç takmiyordum çünkü kaybedecek hiç bit şeyim yoktu kardesimi kendi elimle kefene koydum 8 yaşında o gün sabah olduysa her gün sabah olur dedim sonra annem le babam ayrıldı ben 18 yaşındayken annem beni geri kazanmak istiyor saygım tabiki sonsuz ama sevgi yok ona karşı şu an 21 yaşındayım kadın doğum doktoruna gittim çocuk bile istemiyorum evli değilim ve evlenmekte istemiyorum annem o kadar bana iyi gelse bile boş faydasız ben galiba sağlam tükendim :)

Niye böyle hissediyorum artık duygularımı ifade etmek bile istemiyorum niye sizce ?
Cevapla