
Nereye dokunsam çat çut diye çarpıyor beni😄 nasıl kurtulabilirim bu durumdan el imdat

Nereye dokunsam çat çut diye çarpıyor beni😄 nasıl kurtulabilirim bu durumdan el imdat
Hayır.
Zaman zaman oluyor ama son zamanlarda olduğunu hatırlamıyorum.
Vücudunda fazla elektriksel yük birikmiş onun başka yere aktarılması lazım. Yani kendini nötrlemen, topraklaman. Bu toprağa dokunarak onunla zaman geçirerek de olur mesela bitki veya çiçek ile ilgilenebilirsin, duş alarak da olur ama saçlarını iyice taraman lazım vs.
Yoksa metallerle flörtleşmeye elektrik alıp vermeye devam jsjsj
Hiç sorma ya bikeresinde fön makinesinin lambası yandı artık nekadar elektirik varsa elimde balkon kapısına her dokunuşumda çıngı çıkıyor ama çok soğuk olunca oluyor
Cevap
20Cevap
Köye gidip çıplak ayakla toprak üzerinde yürü
Şehirdeki toprak olmaz mı 😄
İki şeritli yolun ortasında var oraya gider dururum 😂
Kışlık ürünler giymeye başladığımızdan elektriklenme olması gayet doğal. Kişisel bir olay değil yani:)
Tlfna ne zaman sarjda baksam her şey e dokununca çarpıyor sinir oldum hee
Sabah uyanınca benim saçlar. 😂🤣 Negatif enerjimin yüksek olduğu zamanlarda çarpılırım evet. 😂
Yün kıyafetler giyiyorsunuz elektrik üretiyor. Arada bir terliksiz yere basınız
Toprağa veya dışarıda yalın ayak ya da toprakla oynayın
Kaçak elektrik çekmiş kendine abow
Baktım elektrik çok pahalı kendi elektriğimi kendim üreteyim dedim
Vücuttaki statik elektrik terlik. giyiyorsan ayaklar yere temas etmiyor ise ve kış geldi malum pamuklu yünlü giyiniyorsun arada terliksiz yalın ayak dolan
Hayatta pamuklu yünlü giymem, çorap giymem, genelde açık terlik giyerim yaz kış
Soğuklardandır belki de 🙁
Giyim kuşam ve hareketler ile. alakali oluyor genelde atamiyorsun o elektirigi :)
giyidiğin ayakkabıdan çoraptan oluyordur
Biri daha demiş bunu ama evde de oluyorr evde giymiyorum çorap falan
metal değil de her yere dokununca çarpılıyorum ben
Bende öyle ama özellikle metal daha şiddetli çarpıyor 🥲
evet bende de araba kapısı sürekli çarpıyor nefret ettim arabalardan
Bende musluktan nefret ediyorum😂
Musluk ne alaka ya sensörlü değil mi :)
Normal aç kapa bizim ki 🚬
Hayırlısı olsun be :)
Ayakkabını değiştir 😊
Nasıl bir ayakkabı tercih etmeliyim
Nasıl bir ayakkabı aldın bende seninkinden alayım (çaresizlik slfksl
Tamam teşekkür ettim 😂
Üstünde enerji birikmiş enerjini boşaltmalısın. Doğaya da çıkabşlirsin
toprağa git elektriği boşalt
bana da oluyor sürekli
Her arabadan inerken carpılıyorum
Bir ara aşırıydı ama şimdilerde yok
Toprağa dokun. elektriklenme olmuş
Statik elektrik
Evet 😐
Hayır elektrik çarpmıyor metale dokununca bana
Evet oluyor
Hayır.
Yooo
hayır bu ara olmuyor
Çarpılmıyormuşum..
Evet bea
topraklamak lazım seni :)
Hayır
Bende olmuyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?