Paran varsa olur diyorlar da benim param var gene olmuyor. Kısmetim mi kapandı acaba?

Bence bir adamın ya da kadının kader kısmeti falan kapalı ise para falan da çözüm değil. 31 yaşındayım holding patronu da değilim ama Babamın arabası hariç benim kendi bindiğim şahsi arabam 2021 model w206 kasa c200 amg 4 matıc. Günümüz şartlarında 3.5 - 4 milyon. Normal liste fiyatnin ustunde bugunun parasi ile 600-700 bin lira ekstra donanim var (hareketli aks - head up display falan) yani Neyimiz eksikti elalemden diye bende düşünüyorum bazen ama olmayınca da olmuyor yani düşünsen de düşünmesen de🚬🚬
Paran varsa olur diyorlar da benim param var gene olmuyor. Kısmetim mi kapandı acaba?
Cevapla