Az değil yani 40 yıldan bahsediyoruz. Kimdir sizde bu kadar yere sahip ve daima kapınızın açık olacağı kişi 


Çekirdek ailem bir tane kuzenim birde çok sevdiğim saygı duyduğum bir iki arkadaşım.. onlar kendini biliyor..
Teşekkürler 🙏🏻
Teşekkürler ☺️
@Barış_LonelyForever ricalar
Teşekkür ederim lila 💖
Teşekkürler bebeğim
@Duygusuzkadın1 ricalar bebeğim 💖
Teşekkürler kardeşim
Birtanem 😘😘😘😘
@ayhanist3435 rica ederim abi
Teşekkür ederim bilmukabele
Teşekkür ederim @o-m
Cevap
9Cevap
@Sosyetic_SheqiiL 🥳☕ can tabi ki de
Kitleyelim birbirimize 40 yıl hatrı be sjdjs
@Sosyetic_SheqiiL kitleyelim cann sdjsdjs afiyet olsun bize 🌸
Afiyet olsun 🌸🥰🥰
@Sosyetic_SheqiiL 🌸🥰💖 🙏
@biscolatagirl
@Perikızı0007 çılgın peri seninde öyle seviliyorsun💐🌹
Teşekkürler cantanem, Canımsın aynı şeyi senin için düşünüyorum. 👼♥♥🌺
@Biscolatagirl 😅🌹☕çilgin periyim
@Bihteeerrr teşekkür ederim canım 💖🍫🍫☕
@Başak6419 🌹💖💖
Teşekkür ederim, minik kar tanem. 💕🩷
Evet bende adın öyle burada💐💐😂
@pembeboyalıodam rica ederim canım 💖🌺
Teşekkür ederim 💖
@Lila_rüzgar12 Rica ederim 💖
@Perikızı0007 rica ediyorum, lafı olmaz tatlım 💕💕☕☕🍫🍫
@Biscolatagirl yaa😅🌺
@Bihteeerrr 🌺🌺🍫
Teşekkürler ☺️
@Barış_LonelyForever rica ederim 😊
@Başak6419 canım benim 💞🌷
@Başak6419 benim için aynı 🌷🌷🌷
Tüm çiçekler 🌸🌺🌻🌹🌷🌼💐sana çiçeğe çiçek vermek bambaşka oluyor çünkü 👼. ✨
@Bihteeerrr yaa💝💝💝💝 teşekkür ederim
Lafı olmaz tatlımsu ♥♥♥♥♥🌺
@r_engarenkyollar
@saridilber
@psychoparadıse
@portakallijole
@yeterhayeterhayat
@Pelince @Barış_LonelyForever
@helene1
teşekkürler
Kahve içeruk hemi?
Kahveler @r_engarenkyollar dan 40 yıl hatri sayulur kayfeyi o eyi yapay
@r_engarenkyollar Hayırdır geç kaldın "Anam çuval çuval para taşıyoz aşanıma gadar Na sırtımın ortası kabak gibi yarıldı sonra çekcuk deriken aşam olmuş napacan gı" demezsin herhalde
@r_engarenkyollar "Ay evde kahve kalmamış ben bir koşu Eminönü Kahveci Mahmut Efendi taze çektirip geleyim" dememişsindir inşallah
tesekkur ederim 40 yillik hakkimi bi kerede kullanabilirim bak bi gün 😀
Bitanem kendimin @SheWolfWoman olarak benim kendi yanımda kahveden de öte limitsiz ve sonsuz değerim ve hatırım var tüm zamanlarda evettt ❤️✌️
Hayır kurt kadınım kesinlikle 😃
40 yil çok uzun gerçekten zaten bir kırk yıl daha yaşar miyim bilmem ama ailem olurdu sevdiğim insanlar olurdu
Eskiden olsa çok farklı cevap verirdim. Ama artık kimse olamaz.
Türk kahvesi sevmesemde bana göre güzel yüreklerin yüreğimde her zaman hatırı vardır.
En çok annemin, sonra geniş ailemin 🙃
Aile ve yakın dostlarım
Ailemin ve bir kadının.
Var bir kaç kişi
Sen 😅 birde babam sanırım
Lan adam yerine konmuyoruz 🙂
Hani neredeyiz 🙄
Kırk yıl kımseyı çekemem huysuzum ben.
Ailem desem yeterli diye düşünüyorum
kimsenin desem
Sevgilim
Annem🙄
bende kalsın.
Kimsenin 🙄
Annemin vardır
Kimsenin
Bir çok kişinin vardır
Sevdiğim insanların
Dostlarımın.
Ailemin var
Annem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar