Annem ve babamla dün tartıştık bugün hiç bir şey olmamış gibi mesaj atıyor?

O kadar saçma bi sebepten dolayı kızdılar ki annemle avmdeydik markete gidecekti yeğenimi bana bıraktı bir şey ister misin dedi bende meyve falan al dedim param var ama kendi ödesin istedim ne kadar kötüsün diyor… neyse çıktı aldın mı dedim o istediğin meyveden yoktu diyor bende başka meyve de mi almadın dedim babam hemen ağzını açtı sen nankörsün kendin niye almadın madem istiyorsun yok işte sen bizi sevmiyorsun bizden nefret ediyorsun bağırmaya başladı nefret ediyorum babamdan konuyu daha da büyüttü arabayız hala babam konuşmaya devam ediyor annem sus yeterin yapmayın falan demeye başladı 3 gün sonra yurt dışına gidiyorlar ben yalnız kalıyorum evde buna rağmen kötü davranıyorlar bugün de “uyandın mı aşko” diye mesaj atmış annem cevap vermesem nankör çocuk ailesini sevmeyen çocuk olacağım yazsam o zaman da hiç bir şey olmamış gibi devam edecekler ruhumu daraltmaya ne yapacağım neden böyleler?

Annem ve babamla dün tartıştık bugün hiç bir şey olmamış gibi mesaj atıyor?
Cevapla