Üniversitede beni aralarına almadılar mezun oldular benimde okulum uzadı onumuzdeki dönem mezuniyetim var gitmeli miyim törene?

Hiç bir şekilde arkadaşlık kurmadılar başta bi kıza derdimi anlattim sonra zamanla uzaklasti benden ve benim konustugum kisilerle arkadas grubu olusturdu o gruptakiler de benimle konuşmadı, zoruma gidiyo ailemi hic kimseyle tanis olmadigim bi torene goturmek.

Üniversitede beni aralarına almadılar mezun oldular benimde okulum uzadı onumuzdeki dönem mezuniyetim var gitmeli miyim törene?
Cevapla