Yaşını söylemeyen kız mı suçludur kimle konuştuğunu bilmeden bu tarz muhabbetlere giren erkek mi?

10 yıl felan oluyor ben bu sitede takılıyordum 15-16 yaşlarındaydım. Tabi insan o yaşlarda bazı şeyleri merak ediyor. Bir tane çok bilmiş bir abi vardı kendini psikolog sanıyordu. Tabi ben ismimi bile farklı vermiştim. Nasıl oldu bilmiyorum ama bana bu tarz muhabbetleri resmen öğretti. Neyden bahsettiğimi anladınız. Muhabbet nasıl başladı bilmiyorum ama o yönlendiriyordu ve bir şey bilmediğimin farkındaydı. Belki yaşımı anlamıştı bile ama işine geldiği gibi davranmıştı. Bunu sorguluyorum aslında bazen bu bir istismar mı diye ya da bunun tek sorumlusu ben miyim diye. Demem o ki neden uçkurunuz için tanımadığınız insanların bu tarz muhabbetlere yönlendiriyorsunuz?

Yaşını söylemeyen kız mı suçludur kimle konuştuğunu bilmeden bu tarz muhabbetlere giren erkek mi?
Cevapla