Evet yanlış anlama ne bileyim kimse de uyarmadı demek ki doğru
Arkadaşlarımın sevgilisi ya da flörtlerim gelince falan normal ev halimde oluyorum dışarıda düzgün kapalıyım yarı açık yarı kapalı değilim ama evde böyle
Evet yanlış anlama ne bileyim kimse de uyarmadı demek ki doğru
Arkadaşlarımın sevgilisi ya da flörtlerim gelince falan normal ev halimde oluyorum dışarıda düzgün kapalıyım yarı açık yarı kapalı değilim ama evde böyle
Kapanmak için kapanmış olma araştır öğren bilmiyor olabilirsiniz ama öğrenirseniz en azından layığıyla yaparsınız. Nikah düşen karşı cins yanında kapalıysan hep kapalı kalmalısın en basit anlatımı bu
Biliyorum zaten
İyi o zaman neyi sorgluyorsun?
Bu huyumdan kurtulmak istiyorum oldu mu
Biliyorsan yaparsın ve kurtulursun. Oldu mu kardeşim?
Umarım
Ne olduysa saçımı boyadıktan sonra oldu
Boyadın ve güzel oldun, gösterip övgü almak istedi... Kim istedi nefis her zaman insanın içindeki en büyük şeytan o 😈 bende de var ne zaman saçımı kestirsem ortalıkta dolanıp çok yakışmış, çok yakışıklı olmuşsun desinler istiyorum nefsin kölesi olmuşuz diyerek sana teselli mi vereyim 😀
Nefsine uyma kardeşim o sana bunları yaptıran zor ama bence yaparsın bir insanın ruhunun derinliklerinde kendini bulması için önce o şeytanı yenmesi lazım önünde ,4 kapı var ve sen birinci kapıdasın önce ordan geç...
Cevap
30Cevap
normal siz nasıl isterseniz
Kapalıysan maherem olan birinin yerinde de kapalı olman gerekiyor, tesettür ortama göre değil kişilerin yakınlığına göre farz.
İnşallah düzelirim
inanc senin hayat senin dine göre olmaması gereken bişey ama karar senin kimsede yargılayamaz
O zaman dışarda da kapalı olmanın bür anlamı yok ki
saçma bi durum ne amaçla başını örttüğünün farkında değilsin galiba
Rahat olduğun ortamda erkeği etkilemek seni beğenmesini istiyorsun. Senin hayalini kurmasını arzulamasını
İç sesimsin biraz
Beğenilmek arzulanmak kimin hoşuna gitmez. Sende şimdi cilvesindir de
Öyle miyimdir 🫣🫣
Öylesindir öyle 😉 Erkeği baştan çıkarmak hoşuna gidiyor dimi
Buralarda mısın?
Sence normal mi bence değil bi yazma alabilirsin sacına
Yani kimse senin saçını inceleyecek değil ki. Farkedilmezsin bile
Boyle kizlardan kacin erkek kardeslerim bunlar seytanin kizlari
Yuh kanka
Kapalı tesettürlü kızlar iç giyim olarak da sınırlı şekilde mi giyer içine
Yok açıklardan daha güzel giyiniyoruz
Ciddi misin knk🙃😳
Bence öyle
Ya merak ettim bseuler var aşırı hemde sormam lazım sana
Arkadaşlarınin sevgilisi ya da flortlerinden sakinmiyorsan bu kapililik sayılmaz
Saçmalık bir erkek gelirse aynı şekilde dışarıda olduğun gibi olman gerek
1 derece yakinlarin haricinde kapanmalisin canim
İnşallah bebeğim
Sen açıksın modaya uyuyorsun sadece dışarda
Kanka dışarıda normal kapalıyım sunroof değilim
Uf değilim
Kapanmak ile kapatmamak arasında kalmışsın
Yok kapalıyım
Mahalle baskısı ile kapanmış olabilirsin
Kendim istemiştim 12 yaşında :)
Tam benimsemedin sanırım
Hmm yari otomatik gibi bisey bu
Ya yok
Bu huyundan nasıl vazgeçicem
Ta atıyorum
Neden oyle dahami raaat hissediyorsun
Erkwklerin seni begenmesi hosuna gidiyor ondan
Flörtlerin eve geliyorsa kapatma zaten
Kapansın daa iyi bence
Ev halin şort askılı vs değilse normal
Şort değilde üstüm askılk oluyor genellikle
Bizim ateşe bak hele
Yaa benimkiler biliyor kapalı halimi
Yazık
Evet öyleyiz
Bütün kapalılar güzeliz bence
Odaya çekiyorlar 🥲
Neyse salla
Bilmeden iman ediyorsunuz
ne anlamı kaldı
Of
Evet soru nedir
🥲🥲
hiçbir anlamı kalmıyor bence :((
Biraz öyle
normal durum
E ne anlamı kaldı
Biraz beğenilme güdüsü ve üşengeçlik sezdim😁
Kaç tane flörtün var öyle 😅
kapatman lazım
Seninle Allah arasında biz bişey diyemeyiz
Ne icin kapandigina bagli bir durum bu
E sana kalmış
flortun evine nasıl geliyor
Geliyor oturuyoruz baş başa değil ki 5 6 kişi oluyoruz
sen yalnız mi yaşıyorsun
Arkadaş evi
sevisirsinde sen
Ne münasebet
yaparsın
Kaç yaşındasın
Yaşın kaç
Saçma
Ne anladık o zaman
Dışarıda 100 kişi görüyor evde 2 3 kişi
Zekice
Ha 2-3 ha 100 aynı günah sonuçta 😉
Yok daha az günah
O kafaya hizmet et sen 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?