Herkesin karşı cinsle unutamadığı geçmiş anıları var mı?

Benim de görüştüğüm insanlar oldu ama unuttum. Çok uzun süren ilişkilerim ve yaşanmışlıklarım olmadı. Belli mesafede görüştüm ve olmayınca ayrıldım. Ama insanlara bakıyorum hep bu aşk acısı, unutamamak falan. Bu şekilde başkasını nasıl seveceksiniz veya hayatınıza sonradan girecek insana haksızlık değil mi bu unutamadıklarınız?

Herkesin karşı cinsle unutamadığı geçmiş anıları var mı?
Cevapla