Türkiyede neden çok fazla mobbing var?

Ne zaman bir işe girsem taciz ediliyorum. Çalişanlardan biri patron değil yetkili değil ama patron gibi davraniyor işin garibi herkes ondan korkuyordu... bir gün geldi karşima geçti ve bir süre boyu beni izledi gözlerini ayirmadan epey bi rahatsiz olmuştum, bir gün benim masamdaki atiştirmaliklarimi yemişti ben izin almadin deyince ben kimseden izin almam istediğim herşyi yaparim dedi birsey diyemedim sonra öğlen molasina çiktiğimda telefona bakiyorum diye kizmisti oysaki öğlen molasindayiz bide çabuk yemeğini ye işin başina geç derdi bide her hafta sonu ne yaptiğimizi sorardi herkesin ben video oyunlari oynarim o şekilde rahatliyorum diyince ergenmisin sanki dünyayi kurtariyorsun dite dalga geçerdi en son işten ayrildim başka yere geçtim oradada patronun oğlu herkese hakaret ederdi, türkiyedeki iş şartlarindan memnun değilim
Türkiyede neden çok fazla mobbing var?
Cevapla