Rahatsız eden komşumu şikayet edebilir miyim?

Alt katımızda 2 tane yetişkin ama akli dengesi yerinde olmayan kişiler yaşıyor. Bunlar anne ve oğul. Anne sürekli pencereye vurarak ve bağırarak ses çıkartıyor, oğlu ise ona bağırarak ya da şarkı söyleyerek ses çıkartıyor. Üst katta oturmama rağmen bunların hepsini duyuyorum gerçekten psikolojim bozulmaya başladı saat olmuş sabahın 6 sı bunların sesinden uyuyamıyorum iyice rahatsız oldum. annesi bazen pencereye öyle bir vuruyor ki yer titriyo abartmıyorum. yanlarında vasilik yapacak birileri yok. Kadının aklı yerinde bi iki çocuğu daha var arada gelip gidiyorlar ama Sadece ikisi birlikte yaşıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce? Şikayet edebilme hakkım var mıdır? Yoksa rahatsızlar diye görmezden mi gelinirim?

Rahatsız eden komşumu şikayet edebilir miyim?
Cevapla