Sizinde anneniz boş şeylerden kavga çıkarıp size hakeret ediyor mu yoksa aileniz normal mi?

olayı özet geçeyim. ablamın çocuğu olmuyor ve şu an hamilelik şüphesi var. bunlar gidip dua etti. ama ablam her şeyi abartıyor sürekli çocuk konusunu açıyor. sonra annem üst kattaki kız hakkında "ölü mü doğar diri mi" dedi. bende ablam çok üstüne düştü diye "belki ölü doğucak, belki düşük olcak ve ya engelli doğacak? acelesi ne?" dedim. annem yok sen engellesin çocuğuma böyle diyemezsin falan dedi.
Sizinde anneniz boş şeylerden kavga çıkarıp size hakeret ediyor mu yoksa aileniz normal mi?
Güncellemeler
1 yıl
annemde millet hakkında ölü mü doğar falan diyemez. savunması ise, "ben o kızın yanında demedim"
Güncellemeler
1 yıl
bir de sürekli çocuk konusu açıyorlar. annemde "olmayanların canını sen mi verdin?" diyo
Sizinde anneniz boş şeylerden kavga çıkarıp size hakeret ediyor mu yoksa aileniz normal mi?
Cevapla