Birilerinin bebeğini görünce kıskanıyorum bu duygumu nasıl yenebilirim?

Bebekleri o kadar çok seviyorum ki takıntılıyım resmen. Ama benim bebeğim yok olması da mümkün değil, evlenmem imkansız. Her bebek gördüğümde sahip oldukları için onları kıskanıyorum. Benim bebeğim olmadığı ve olamayacağı için. Bebeği olan insanları görmekte istemiyorum bu yüzden. Bu duygumu nasıl yenebilirim?

Birilerinin bebeğini görünce kıskanıyorum bu duygumu nasıl yenebilirim?
Cevapla