eskiden herkesten uzakta doğayla iç içe olmak bana huzuru temsil ederdi.. şimdi ise.. bu söz aklıma geliyor Hayat bize mutlu olma şansı tanımaıd ey sevgili çünkü bu dünyanın öbür ucunda bile tanımadığımız birin göz yaşı yüreğimizi parçaladı.. ülkemizde son yıllarda hastalık inanılma zpatlak verdi misal sma hastası binlerce var tedavisi 2buçuk milyon dolar şaka gibi bunalrda yetmiyor savaşın zulmun altında çaresiz kalan onlarca çocuk filistinde d. türküstanda arakanda afrikada dünyanın her yerinde var.. insan biraz haayatı sorguluyor.. geceleri kafamızı yastığa koyunca rahat uyuyamıyoruz..