Tam boşanmaya karar vermiştim ki hamile olduğumu öğrendim. Şimdi ne yapmalıyım?

Eşimin beni sevmediğini, yeterince beğenmediğiniz istemediğini düşündüğüm için böyle bir karar aldım. Mutsuzum evliliğimde çünkü. Evliliğimiz yaşlı çiftlerinki gibi çok monoton, elinden telefon düşmez. Haftasonu erken uyanır mesela yatakta direkt telefonu eline alır. Karımla vakit geçireyim sarılayım öpeyim demez. Akşam işten gelir uyuyana kadar tv izler. Hiçbir romantizm yok. Henüz 1 yıllık evliyim. Ama yakın bir zamanda da hamile olduğumu öğrendim şu an 7 haftalık. Ne yapıcamı bilmiyorum kafam çorba gibi.

Tam boşanmaya karar vermiştim ki hamile olduğumu öğrendim. Şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla