Ne yapmalıyım arkadaşlar isterler mi?

Merhaba arkadaşlar sevgilim Sapanca’da bir yer tuttu ve şu an yoldayız fakat ben kimliğimi unutmuşum e-Devletimin de şifresini falan bilmiyorum maalesef kimlik isterler mi sizce ne yapacağım
Ne yapmalıyım arkadaşlar isterler mi?
Cevapla