Kadın düşmanı oldum rahatlama geldi ne düşüyorsunuz?

33 senedir hiç sevgilim olmadı... Kadınları oldum olası sevmedim bencil ve egoistler.. kadın düşmanı olduktan sonra içime bir rahatlama geldi.. ohh be dünya varmış... huzurla doldu içim... hiç arkadaşlık kurmuyor muhattap bile olmuyorum...

Kadın düşmanı oldum rahatlama geldi ne düşüyorsunuz?
Cevapla