Kadınlar değer görmüyor diyenlere şaşıyorum?

Çok abartı ifadeler. Görüyor. İkbal Uzuner öldü tüm postlarda gördüm. İkbal Uzuner ölmeden kısa süre önce iki erkeğe bunu yaptılar hiç kimsenin haberi olmadı. Haberlerde bile doğru dürüst çıkmadı. Kıyas bu olmamalı filan demeyelim ikisi de aynı dönemlerde gerçekleşti. Yani erkeklere de aynı muamele var ki bence kadın diye ayırmamak lazım kaldı ki kadın en azından ülke gündemine düşüyor. Özgecan Aslan'ı hepiniz biliyorsunuz aynı dönem öldürülen kaç erkeği biliyorsunuz? Adil olun.

Kadınlar değer görmüyor diyenlere şaşıyorum?
Cevapla