Hem 5 vakit namaz kılıyorum hemde sürekli isyan halindeyim?

Kafam çok karışık namazı falan boşuna kılıyorum gibi geliyor. 10 senedir kılıyorum ama ilk defa son 1 yıldır baya isyana düştüm inancımı yitirmek üzereyim hep şüphe içindeyim kafam karışık. Sürekli dua ediyorum zikir çektim kabul olmadı vs bu yüzden dinlerin uydurma olduğunu düşünmeye başladım. Eskiden çok bağlı iken artık değilim hatta dinsiz olsam daha mutlu olurum diyorum. Ne yapmalıyım yardım edin?

Mesela bazen tgrt belgesel de evliyarın filmlerini izliyorum ağlıyorum bazen ise saçma buluyorum sürekli ikilemdeyim. Acaba büyü musallat falan mı var bende?

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Fnnfnf
Hem 5 vakit namaz kılıyorum hemde sürekli isyan halindeyim?
Cevapla