Güncellemeler
1 yıl
Soru dilencisi gibi hissettim bir tık kendimi ama sizde cevaplayın sallayın bir şeyler ne olacak klavye elinize yapışmıyor ya?
Sorum şey bu arada ben nasıl ünlü, yetenekli bir oyuncu olacağım eğitim yok bir şey yok sayısal bölüm okumam zorunlu sayısal bölüm +konservatuvar birlikte gitmez 🥹😭.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir yerlerini acip teşhir cilik yapip sacma salan canım canım is yalinca unlu oluyorsun
Yok ben yeteneğimle olacağım ezgi mola, gupse özay, fahriye evcen, gülse birsel, adile naşit, Türkan Şoray, Ayşen gruda...
Influncer olursan belki birileri seni keşfeder?
Peki kendimi geliştirerek olamam mı? Oyunculuk eğitimi falan alsam, ajanlara kaydolsam influencer olsam hayatımı takip etmez ki kimse
Kız niye etmesinler onlarca takip ettiğimiz ınfdan ne eksiğin var hem ordan gelir elde edersin hemde tanınırsın ama ajans olayları da olabilir ama herkesi almazlar diye düşünüyorum ınf olmaya çalışmak daha garantili bişey bence
Çok sıradan bir hayatım var, komik değilim, insanlara bir şey katmam, çok güzel zaten değilim
İnan bizim takip ettiklerimiz de öyle insanlar aslında
Yok ej azından kameraları güzel 🥹
Hhuhftdhjkvtdbjk
Jflskglsl off
Ahahaha
Kimsede yazmıyor zaten töbe töbe yaaa
Allah rızası için bile yazmamış lar
Cidden iki random atsalardı bari
Demek ünlü olmak istiyorsun
Valla ne yalan söyleyim kırmızı halıyı seviyorum
Benden bir halt olmazda işte bir deneyeceğim şansımı tiyatrodan falan iletmeye çalışacağım
Manken ol boyun var mı 190
Olur olur
Boy 163 ya ayakkabıyla 170 falan oluyorum max
Manken olmam zaten manken olup topluma nasıl ışık tutacağım
O nasıl ayakkabı 😄😄😄
Aydınlanmaya ihtiyacımız var
Ben bir tık dolandırıcıyım ayakkabı topuklarım 4cm genelde, içinede uzatıcı sıkıştırıyorum fkslgjkd 5cm falan aman yaygınlaşmasın deme kimseye 🤫
Bütün herkese yayıyorum şimdi
Dabbede falanda oynamak isterdim şahsen ya veya bence insan güldürmek sevap komedi filminde oynamak çok isterdim
Ülkenin boy ortalaması artıyormuş birde
Dabbe korkunç yastığın kösesinden bakıyoruz izlerken
Sen bari güldür😄
Yaparım bu arada ahh ahh bir önüm açılsa ama zor ya o ilker torpille oluyormuş galiba ben de torpili geç hakkımı bile alırlar lisedede rolümü çaldılar zaten
Kafana vurup ekmeğini veren tayfadanmısın sende
Biz neden böyleyiz
Kim çaldı senin rolünü
Çelme taksaydın yürürken
Öyleyim ya rolüm çalındı, ortaokulda resmim ilk 3'e girmişti benimkini kaybetti aptal hoca, lisede projemi çaldılar ahh ahh
Senin filmini çeksek gişe rekorları kırardı
Büyük bir hayat dram hikaye si
Anlatayım ben tiyatroya taktım kafayı çocukluktan beri beni çeken bir şeyler var. İlkokulda ilk sahne oyunum psikopat bir hoca var böyle sevdiği öğrencilere derste bilerek büyük takı çektirip onlarla sevmediği öğrencileri dövüyordu (en çok beni) ve uslu bir çocuktum ağzım vardı dilim yoktu neyse bu tiyatro salonunda beni ağlattı zorla, ilk öpücüğü tiyatro esnasında verdin yine ilkokulda bu aptal vahşi öğretmen gitti tabiki pamuk prenses oldum ben de neyse prens geldi zart diye öptü yanağımdan oturdum ağladım ben de, lisede edebiyatçı beni ilk paşa kızı yaptı ballandıra ballandıra anlattı rolümü ertesi ders aradan yarım saat anca geçti rolümü benden nefret eden kızlara paylaşırdı benide bombok bir role soktu jfldkgld
Valla işte ünlü olursam yaşlanınca farah Zeynep Abdullah canlandırırdı hayatımı 🤣
Çirkef olsan her şey olurdu
Çok anlatamadım sinirden ama öyle işte ilk öpücük sahnede gitti, ilk tramva (500 kişinin içinde ağlatıldım), edebiyatçı rolümü sevmediğim kızlara paylaştırdı benide saçma sapan role verdi üstelik partnerimle hasımdık çocukla kavga ettik oyun iptal oldu falan filan
Çok güzel bir kadın ama daha ne olsun
Çirkef değildim ya çok minnoştum of ama kızıyorum niye o kadar saf sa lak oldum diye çok yendi hakkım ya
Bir başarı öyküsü olacak seninki inşallah
Esprisi ya onun herkesi o canlandırıyor ya ondan dedim yoksa çok güzel bir kadın ama benzemiyoruz hiç
Sanmam ya dümdüz memur, mühendis falan olacağım bu gidişle 🥹
Olsun be en azından parayı bulup o zaman daha çok vakit ayırırsın
Tiyatro kapatirsin kendine
Hangi memur tiyatro kapatabiliyor ki?
Sağol yinede güzel düşüncelerin için ama şans benden yana değil öyle başarı hikayesi falan beni bulmaz pek
İlklerin kadını olarak tarihe geçeceksin
Umudunu canlı tut olur inşallah
Dalga geçme ilklerin kadını ne 🤣🤣 ama inşallah olur zorda belki Allah yolumu açar kim bilir 💁🏻♀️
Çalışırsan her şey olur diyorlar ya bazende olmuyor biliyonmu😄😄😄😄😅😅
Bilmem mi onunla ilgilide bir anım varda boş ver 🤣
Anlat bakalım içimde kalmasın neydi diye
Gece uyuyamam seni düşünürüm sonra
Yazıklar olsun 😄😅😄😅😅😅