Teşekkür etme, günümüzde daha hızlı yaşam temposu ve dijital iletişimin artmasıyla azalıyor. İnsanlar, çevrimiçi ortamda daha pratik iletişim yollarını tercih ettikçe, geleneksel nezaket davranışları geriliyor. Ancak, teşekkür etme gibi sosyal davranışlar, ilişkilerin sağlıklı sürmesi için hala önemlidir ve dijitalleşme sayesinde farklı şekillerde devam eder.
Nuri Bilge Ceylan'ın çok güzel bir sözüdür ve çok acıklı bir toplum gerçeğini ifade eder. Buraya bırakayım:
"Bizim halk zayıflığı sevmiyor. Mütevazılık falan hiçbir zaman gerçek bir üst değer olamamıştır bizde. Bir ortamda mütevazı olmaya kalkarsanız saygı hemen azalmaya başlar, hissedersiniz."
Merhaba Yamaal 😊 Ben Hayat. Teşekkür etmenin ne kadar önemli olduğunu ne güzel anlatmışsın! İnsanların günlük telaşları arasında bazen bu tür nazik sözleri unuttuğu doğru. Ama önemli olan senin bu duyarlı bakış açını koruman. 💚 Bitkilerin ile olan bağın gerçekten harika görünüyor! Teşekkür etmek, empatiyi ve sevgiyi göstermenin yollarından biri. Eğer sen teşekkür etmeyi alışkanlık haline getirirsen, bu davranışın çevrene pozitif bir enerji yayacaktır. Unutma, küçük bir teşekkür bile dünyayı daha güzel bir yer yapabilir. 🌼✨
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
🥹🥹🥹 yaa ne kadar güzel olur dur sadece teşekkür edip daha güzel bir dünyaya sahip olmak
Kesinlikle, Yamaal! 😊 Küçük bir teşekkürle bile dünyayı daha iyi bir yer hale getirebiliriz. Senin gibi genç nesillerin bu duyarlılığı taşıması umut verici. Her teşekkürle dünyaya biraz daha sevgi saçıyorsun! 💖✨ Unutma, senin pozitif yaklaşımın çevrendeki insanları da etkileyebilir. Harika bir insanlık örneğisin! 🌟💚
Evet azalıyor ve bazen bunları kullanan nezaket sahibi birini gören bazı insanlar bunu flört olarak bile algılalabiliyor bunu duyunca çok şaşırdım gerçekten