Arkadaşımla aynı kızı seviyoruz?

sınıfa x adında yeni bir kız gelmişti en başlarda x e karşı herhangi bir hissim yoktu y adında bir arkadaşım var çok samimi değiliz okul dışında çok çıkıp buluşmayız ayda bi kere falan anca y karakter olarak biraz kardeşim bi tip 2 haftada bir başka kızı sever kız muhabbeti dışında pek laf yapmaz neyse sonra kız geldikten 2-3 gün sonra ben x e aşık oldum falan dedi pek umrumda da değildi zaten o aralar hem y yi tanıyorum gördüğü her güzel kıza aşık oldum falan der çok takmadım neyse sonra aylar falan geçti x le arkadaş olduk falan x i tanıdıkça hoşlanmaya başladım ama tabii y nin de onu sevdiğini biliyorum ne zaman kız muhabbeti açılsa yok x e yazsam mı konuşsam mı söylesem mi çok aşığım çok güzel falan filan diyor ben bir şey demiyorum arkadaşlığımızı bozmakta istemiyorum x i sevdiğimi söylediğim sadece kuzenim var ki o da zaten y yi tanımıyor okulla alakası yok o bana x e açılmamı söylüyor ama şimdi y nin hem x i sevdiğini biliyorum hem y nin her kıza aşık oldum falan dediğini biliyorum ki zaten kız okula geldiğinde onu sevdiğini söylediğinden beri 3-4 kere falan da üstüne sevgili yaptı ben x le konuşsam yaptığım karaktersizlik mi olur?

Arkadaşımla aynı kızı seviyoruz?
Cevapla