Nişanlım evlenince çalışmamı istiyor, ne yapmalıyım?

şu an nisanliyiz seneye yazın düğünümüz var. Esimin durumu gayet iyi. Bugün işten güçten konu açıldı evlenince çalışırsın diyor. Kpss ye girdim atanamadım. Şimdilik markette felan çalışırsın iş buluruz sana diyor. Bekarken bi ara boş kalmamak için bi kaç aylığına çalışmıştım sadece. Şimdi tekrardan girer çalışırsın. Kendi ayaklarının üzerinde dur diyor. Bende dedim kpss ye tekrar giricem atanırsam işimi yaparım dedim. Atanana kadar evde mi oturucan dedi. Sanki evlenince kadınlar evde yan gelip yatıyor 🙄
Bugün gerçekten çok kırıldım ve sinir oldum sanki ben onun parasının üstüne konmak için evleniyorum gibi bi algı hissettim üzerimde..
Nişanlım evlenince çalışmamı istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla