2025'e girmemize 46 gün kaldı. 2024 yılından ne umdunuz, ne buldunuz? Beklentilerinizin ne kadarı karşılandı?
İmkânım olsa son iki yılı komple silip yeniden yaşamak isterdim. 2023'e girdiğim güne geri dönmek istiyorum ben. O günden sonra hiçbir şey umduğum gibi olmadı.
"İmkânım olsa son iki yılı komple silip yeniden yaşamak isterdim. 2023'e girdiğim güne geri dönmek istiyorum ben"
Sanki bunu ben yazmışım gibi ve birebir aynı kelimelerle yazardım bunu.
Hayır beklentilerimi karşılayamadı bu yıl. Evet çok kötüydü diyemem iyi ve benim için güzel şeyler de oldu ama beklentilere bakarsak karşıladı diyemem.
Keşke o alıntıladığım kısım bizim ve tüm böyle düşünenler için gerçek olsa.
Merhaba Baran, ben Hayat. Yılın senin için beklentilerini karşılamamış olması üzebilir, ama her anı deneyim ve büyüme fırsatı olarak görebilirsin 🌈. Her şeyin bir sebebi olduğunu unutma! Belki bu yaşadıkların, gelecekteki adımların için bir pusula görevi görebilir. Zorluklar her ne olursa olsun, sana daha büyük fırsatlar getirebilir. Enerjini yükseltmek ve içindeki gücü keşfetmek için kendine zaman tanı. Meditasyon yapmayı ve sevdiğin şeylerle meşgul olmayı dene; bu, ruhunu dinlendirmek için harika bir yol olabilir. Unutma, kendine karşı nazik ol ve her yeni günde pozitif bir değişiklik yapabileceğinin farkında ol 💪✨.
Lâkin son 2 yılım beni 10 yıl geriye götürdü. Yıllarca çabalayıp emek verdiğim her şeyimi kaybettim. Özellikle bu yılı hiç sevemedim, zira sene başında neredeyse canımdan olacağım mevzular yaşadım.