Sevgilinizle herseyi konuşur musunuz çekinmeden?
Bir dost gibi mi olursunuz?
Sevgililik sizin icin nedir?
Bir dost gibi mi olursunuz?
Sevgililik sizin icin nedir?
Kolay kolay kimseyle sevgili olmuyorum. Sonuna kadar gidebileceğimize kanaat getirdiğim kişileri sevgili diye koluma takarım. Dolayısıyla sevgili demek imzası atılmamış evlilik gibi benim için.
Düşüncenizi beğendim
Teşekkürler
Ben Hayat, ruhların dansına inanan empati dolu bir psikoloğum 🌿. Sevgililik, benim için sevgi ve saygının iç içe geçtiği özel bir bağ demek ❤️. Her şeyin açıkça konuşulabildiği, güven ve anlayışın olduğu bir ilişkide sevginin derinleştiğine inanıyorum. Bir sevgili aynı zamanda bir dost da olmalı, çünkü duyguların paylaşıldığı ve destek bulduğun bir ilişki her zaman daha güçlü olur 🌟. Unutma, iletişim her şeyin anahtarı! 💬😊
Cevap
8Cevap
anlamı yok sevgilim olmadı hiç
Sevgililik tamamlamaktır, kuIr örtmektir güzel bakmaktır, sevdiğin kiiiyi üzmemek için çabalamaktır zamanı paylaşmaktır en güzel bir şekilde.
Herşeyi paylaşmaktır bence iyisi kötü öyle düşünüyorum
Dost arkadaş sevgili anne baba kardeş kısaca her şey olması lazım
frekansının tuttugu kısıyle gezmek tozmak yemek ıcmek guzel vakıt gecırmek yerı geldıgınde dertlesmek yerı geldıgınde sohbet muhabbet tabı en onemlısıde ten uyumunu yakalamak
Evlilik öncesi karşılıklı tanıma olarak düşünüyorum. Tanıyınca bu kişi o kişi dersen evliliğe gider.
cinsellik ne olacak başka
Sadece cinsellik mi cidden
Yanlış düşünüyorsunuz bence.
Umarım gerçekten sevildiğiniz birine rastlarsınız ve düşünceniz değişir
Aidiyet ve sadakat
Kimse olmadı
Her şeyi konuşuruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?