Bir erkek 6 yıllık ilişkisi varken bunu neden saklar?

1.5 yıllık ilişkimiz vardı 3 ay önce bu gerçeği tesadüfen bir arkadaş ortamında öğrendim.
Bunca zaman çevresine benim sadece arkadaşı olduğumu söylemiş. Rüya gibi bir ilişkimiz vardı, üstüme titriyordu, hasta olsam yanımda bitiyordu. Arkadaşlar kısacası yıkıldım, bu konuyu ona açtığımda inkar etti kanıtları ve o kızla olan fotoğrafları da ona sunduğumda hiçbir tepki veremedi. Ayrıldım. Kendimi toparlayamıyorum.
Bir erkek 6 yıllık ilişkisi varken bunu neden saklar?
Cevapla