Eski arkadaşımı çok özlüyorum bu duyguyu nasıl geçirebilirim?

Kendisi çocukluk arkadaşımdı. Beraber çok güzel anılarımızda oldu ama kötü de. Maalesef kendisi çok kıskanç biriydi. Lisede notu atıyorum benden düşük yükselterek söylerdi ama bunu sanırım annesinden dolayı yapıyordu anneside aynı çünkü. Hiç kimsenin notuyla şu an mezunum dalga geçicek kadar düşmedim ilkokulda bile ya da yüksek alınca böbürlenmedim sorun bende değil. ya da bir çanta alıyorum 2 hafta sonra gidip aynısını alıyor. Ceket, ayakkabı falan da aldım son yıllarda aynısını yapmıştı. Tamam 1-2 şeye özenirsin ama bu kadarı da aşırı kıskanclıga girer. Fakat herşeye rağmen güzel anılarımız oldu fakat en son bunlardan dolayı kavga ettik. Şu sıralar çok özlem geldi 5 aydır konuşmuyoruz. Konuşmak istesem gururuma yediremiyorum

Eski arkadaşımı çok özlüyorum bu duyguyu nasıl geçirebilirim?
Cevapla