Şimdiler de böyle bir durum yaşamıyorum ama hani çoğumuzun küçüklüğünde gençliğinde şunun çocuğu varya diye başlarlardı ya annemiz işte benim annemde de vardı bu ve ben o duruma sinir olurdum o durum bana çok dokunurdu ki şimdiler de bakıyorum bu tür yaklaşımlar hiç etik değil insanı zedeliyor..
Kıyaslamak başlı başına kötü zaten. Onda o var bende neden yok ya da o şunu yaptı sen yapamadın gibi bir tabir asla kullanılmamalı. Çünkü karşı taraftaki yansımasının nasıl olacağını kimse bilemez.
En İyi Cevaplar