Off Türkçe konuşuyorum kral. Tekrarlatma. Demişsin ya flört gibi yazmalarin Allah bilir ne kadar daha da var (flört) bende dedim ben arkadaş olarak konuşuyorum. Herkesle flört mu ediyorum aşk olsun. Ben sosyalim diye kıskanma sende sosyal ol başkalarıyla 😂😂😂anlamısko
Olum herkesle flört ediyosun demedim dedim ki ben bir tane flört şekli biliyorum başka varsa bildiğin söyle dedim sen yanlış anladın benimle etsen yeter bu arada sadece 😂
Bu arada. Nişanlı falan değilim. Bunu söyledim diye yanlış anlama da. Bilerek öyle yazdım profile. Yazmasinlar diye. Nisanliyim diyip böyle konuşunca karaktersiz hissettim😂
Bu arada normalde dışarıdan bakınca asla böyle gozukmem. Yorumlarla görünüşümu karsilastirsam alaka yok. Bu kiro sen miydin dersin. Genelde dıştan öyle görünüyor ama biraz süre geçince kekolugumla tanisiyorlar. Ama kibarlaşıcam inanıyorum 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
karaktere göre değişir.
Ben severim Erzurum insanını. Ama kötüsüde çıkar
Bk gibi
Niye
Öyle sevmem ben
Siz nerelisiniz
Aslen Bingöl doğma büyüme İstanbul sen
Isparta
Ordamisin
Muğla da yaşıyorum ama Ispartalıyım
Hm geldin mi İstanbul'a
Erzurumlulardan bende biraz nefret 😂 özellikle yaşlılardan
Hiç çekilmez a 😂
Üniversitede oradaydım bir ara.
İstanbul da
Gelsene gene
Niye geleyim hayırdır 😂
Kahve içeriz 😂
Nişanlıyım👮👰♀️😂
Ayrıca kahve içmeye İstanbula mi gelinir ahahshs
Kahve içmemizle nişanlı olmanın ne alakası var 😂
Taa İstanbula kalkıp geliyorsam kahve içmeye tanımadığım biriyle. Bir gariplik var. Onunla alakası var. 😂 Sen izin verir miydin nisanlina
Nişanlı da Erzurumlu 👮🏻🤣
Kendi değilde ailesi problem varoşlar ☠️😂
Ailesini sevmiyorum yani.
Benim haberim olmadığı sürece sorun var mı sence 😂
Ohoo hata yapmışsın bırak o çocuğu 😂
Nasıl bir hayatınız var bu nasıl hayatlar 🤣🤣 şaka falan saçma bence. Haberi olmasa bile. Gitmezdim. Bu aldatmadır. Aşırı genişliktir.😂
Öğrendiğim de o nişanlım olmaz artık 😂 ama sen harbi sal onları çok kavga edersin benim ailem baya iyidir bak 😂
Bir şey olmaz. Köprüyü geçene kadar. Sonra engellerim ailesini😂
Knk sende Bingöl ne fark var😂 ayrıca benden küçüksün olmaz 🤣
Olum biz İstanbul doğma büyüme moderniz diyorum hem aynı yaştayız ki ben senden daha olgunum bu net 😂 hemen knk de zaten düşme bu kadar fjkffk
🙄😒
Sanki beni taniyorda BON SANDAN OLGUNOM
Oha lan daha yenimi cevap veriyosun :)
Tanışalım 😂
Isparta hakkında ne düşünüyorsun peki Ispartalilar...😂
Dürüst ol.
Henüz fikir edinemedim sen fikir verince düşüncelerim net olucak😂
Benden olgun olduğun fikrine ulaştın ama nereden ulaştın 🤔
Bilmem yazdıklarından fikir edinimdim diyelim
Hangi yazdığımdan örnek
Buse bunlarımı konusucaz gerçekten 😂
Ne konuşalım bro 😂
Bro ne kızım kekomusun😂
Yaşıyon bu hayatı kral 🤣🤣
Hahahaaha alem buysa üstü kalsın 😂
Erzurumlulara laf ettikten sonra ben😂
Hahahah sen daha betermişsin lan😂😂
Hahshs ben zaten kekolar diye sevmiyorum demedim ki. Başka nedenler 😂
Çokta tanımıyorum belki iyilerdir haahs
Sen bana yazabiliyomusun mesaj olarak
Hayır. Gördüğün gibi benimde Xper 1
İnsta versene 😂
Oldu kral başka 😂
Bro bekar kızlara yazsana 🤣
Başka düşüncem aklıma gelince soylücem 😂
Rahatsız olduysan yazmıyim kral😂
Rahatsız olmadım da ben ne alaka ahahhs arkadaş olaraksa anlarım da.
Biz arkadaş olsak rahat durmayız jdkfkfk
Ne diyon kral nasıl yani
Normal arkadaş olmayız diyorum
Çok flört ederiz
Ben herkesle böyle konuşuyorum bu arada. Saçma ama alışkanlık işte. Hahshs Haa birde wp arkadaşlarla sohbet grubunda sürekli anket yaparım 😂
Ne flörtu 😂
Ben bu ruh haliyle nasıl nişanlanmışım acaba 😂 ona da kral bro falan diyorum soğumuş mudur Hahshsb
Bildiğin flört kaçtane var daha gerisini bilmiyorum ben😂
Benim hoşuma gitti valla o beni ilgilendirmez 😂
Ayıp oluyor daha önce kimse bunu demedi 😒
Sen şu instanı versene en azından sana bakmam korkma istek atmam 😂
Yok vallah arkadaş ne flörtu herkesle hemde hem sosyal bir dostum kıskanma sende ol 👀💅
Ne olcaz ne 😂 anlamadım
Off Türkçe konuşuyorum kral. Tekrarlatma. Demişsin ya flört gibi yazmalarin Allah bilir ne kadar daha da var (flört) bende dedim ben arkadaş olarak konuşuyorum. Herkesle flört mu ediyorum aşk olsun. Ben sosyalim diye kıskanma sende sosyal ol başkalarıyla 😂😂😂anlamısko
Tamam ben seninle muhattap oluyorum başkasına gerek var mı
Oo söylediğim şeyden alakasız şey diyorsun. Benim demek istediğim herkesle flört ediyorsun demen çok kırıcıydı 😒
Olum herkesle flört ediyosun demedim dedim ki ben bir tane flört şekli biliyorum başka varsa bildiğin söyle dedim sen yanlış anladın benimle etsen yeter bu arada sadece 😂
Aldatayim mi he hahshs
Hee bence geç bile kaldık dkfkfkck
Bu arada. Nişanlı falan değilim. Bunu söyledim diye yanlış anlama da. Bilerek öyle yazdım profile. Yazmasinlar diye. Nisanliyim diyip böyle konuşunca karaktersiz hissettim😂
Isparta da yanlış sbhshsvs Erzurumluyum bro 🤣
Hahahaah sen ne dolandırıcı çıktın lan😂
Erzurum yazar yazmaz kayboldun ahabshsh
Sen şu instayi versene bana kral😂😂
Kral Instagram yok. Kullanmıyorum. Benim gibi kaliteli bir kullanıcıyı hak etmiyor 😂
Cidden yok bu arada
Hahahhaha maşallah kalite kokuyor buraya geldi kokusu😂
Ayıp oluyor 🫡
Sen polis misin bu arada
Değilim neden
Hayret nasil ki. Kimle tanışsam polis çıkıyor tuhaf şekilde de. Merak ettim 😂
Ee sen nesin ne okudun çalışıyor musun
Çalışıyorum harita mühendisiyim sen
Hemşire
Hmm kadrolumu özelden mi
Kadrolu. Yenidoğan hemşiresiyim
Bebeleremi bakıyorsun sen 😂
👶👶..
Bitanede biz yapalım 😂
😠...
Neee
Sen Erzurum a BK dedin 💩💔
Hahhaa erzulumlari çok severim😂😂😂😂
Ya nee tabi 🤣
Erzurumlulari değil sadece seni🌬️😂
Ne tanıyon beni erkolar çok yvsak kusura bakma da. 😂
Hergun 10 kıza aynı söz. BNa diyene bak 👻
Bir tık kardeşim olabilirim😂😂
Hayalet emojisini yanlışlıkla attım. Adı casper neyse öyle işte
Tuu hec utanmirsan 😂
Lan daha bugün ilk defa yükledim sana yazdım 😂
Bana ne kral kime yazarsan yaz 🤷♀️
Yav tamam buse iyi geceler
İyi geceler aaa sizde hemen kızıyorsunuz
Siz neler dediniz ben kızdım mı 😂
Sen boş yaptın ona kızdım
Hangi yazdığım mantıklıydı ki zaten. 😂
Hiçbiri harbiden A q 😂
🥲🥲🥲.
Sen kapalimisin açık mı
Helal olsun dayı oğlu
Açık mı kapalı mı tahmin önce sonra sonuç 😂
Sence?
Kapalı bence
Bu sonuca nereden vardınız efendim
Bilmem attım
Açığım.
Hmm güzel
Bu arada normalde dışarıdan bakınca asla böyle gozukmem. Yorumlarla görünüşümu karsilastirsam alaka yok. Bu kiro sen miydin dersin. Genelde dıştan öyle görünüyor ama biraz süre geçince kekolugumla tanisiyorlar. Ama kibarlaşıcam inanıyorum 😂😂
Senden keko dışında bir şey olmaz 😂
🥺😭 tüh
Ne tüh
Kral yok mu fake hesabın falan KS de. 123 yorum olmuş bundan zor oluyor yazmak😂
Benim Xper yüksek hesabım vardı da. Kapattım. Uzun sure once. Sonra bunu açtım
Benimde vardı xperi yüksek kullanmayinca düşmüş Instagram fake aç diyorum jfkfk
Ooo ben üşengeç insanım açsam kendi adıma açarım zaten kim uğraşacak indir falan
Burası bile daha kolay ahshshs
Ne tarz müzik seversin😂
Badem - sen ağlama şunu dinlesene bir bu tarz genelde fkfkf
Dinledim hahshsh
Nasıl
Ben rap seviyorum. Pop da severim. İkisi de her şarkı için geçerli değil tabi. İsmail yk falan iyi eski şarkıları ama😂
Ben bir halay birde bu tarz malum kürtlük var 😂
Aaa sen Kürt müsün
Heee
Ben şok Bingöl Kürt muymuş
Tabi canım ne sandın
Bende severim halay horon vs ama Kürt değilim ama Erzurumluyum hahshshs
Halal olsun dayi ogli
Senle ne halay çekerdik lan😂
Tey tey 💃💃
Tut elimi halay başı ben ölürüm😂
Ag yariyar favori halayim 😂
Aaa biliyorum onu😂
Birde ayşoke miydi ne sizin halaylardan ajajnans
Oo çok fena oynarım bak düğün yapalım da oynayalım 😂
Her halayı da biliyor ajahsjsj başka ne var sizde
Maşallah de poponu kaşı 5 parmağımda 5 marifet var maşallah maşallah jxkkdkck
Halal olsun dayı oğli
Sbnsjs
Reyhani diye bir oyun da vardı. Gerçi o Mardin bilmeyebilirsin 😂 ben biliyorum ama😎
Hiç anlaşamam
Neden
Siz nerelisiniz
Erzurum insanı genel olarak muhafazakar ve milliyetci oluyor
Kötüler
Neden
Erzurumlular iyidir
Ilıca nasıl peki ilçesi herhalde
Hic gitmedim ama
İnsanlarini sordum yani. İlçeden ilçeye de fark ediyor ya
Geneli erzurum da durmaz iş icin baska bir şehire giderler