Akran zorbaligina uğradım ve sizce sebebi sınıfa sonradan dahil olmam midir?

1. sinifi başka yerde 2. sinifi başka yerde okudum acaba bundan dolayı mı sevmediler beni?

Güncellemeler
1 yıl
İlkokulda başladı 8. sinifin sonuna kadar zorbalığa ugradim
Akran zorbaligina uğradım ve sizce sebebi sınıfa sonradan dahil olmam midir?
Cevapla