İçimi dökmek için yazdım sadece söyleyeceğiniz bi şey var mı?

kim beni neden sevsin? bunu anlamıyorum yani çevrede çok güzel kızlar var cilveliler kısa boylular falan ben 172yim uzunum işte bi de bilmiyorum öyle cilve yapamıyorum. derslerim çok iyi ama bilmiyorum işte. hayatta hep yalnız olucam. kimseyi istemiyorum artık bende.2 kere reddedildim küçükken lisede falan şimdi de kafamı kaldırıp kimseye bakmıyorum beni zaten sevmicek diye. arkadaşlar zaman falan demeyin diğerleri nasıl bu kadar mutlu başkalarıyla? illa mutlu olmak için tiktik açıp dans etmek mi gerekiyor? nasip falan da inanmıyorum yani inanıyorum da çabalamıyorum artık yoruldum anladınız mı yeter. içimi dökmek için yazdım. sizin var mı bana tavsiyeniz?

İçimi dökmek için yazdım sadece söyleyeceğiniz bi şey var mı?
Cevapla