İnsan kendisi için hayırlı olan nasibini itebilir mi ya da o nimeti görmeyebilir mi?

Görücü usulüyle biri ile görüştüm ama nasip olmadı konuşmayı devam ettirmek ya benim için hayırlı bir nasipse ve ben o nasibi ittiysem diye düşünmeden edemiyorum. İnsan nasibini itebilir mi?

İnsan kendisi için hayırlı olan nasibini itebilir mi ya da o nimeti görmeyebilir mi?
Cevapla