Haraket bile edemeyecek insanlari hayatta yasatmak onlara zülüm degilmi?

Yani biraz bile empati yapinca onlarin acısını anliyorsun sonradan engelli olan insanlara bisey yapmak çok vicdani bir sey degil ama çok engelli birinin yasamassi hatta cogalmasi bence hem insanlar açısından hemde kendisi açisindan çok kötü degilmi bence kolay yoldan acısız bir sekilde uyutulmalilar ki bir çoğu engelli insan bunu icten ice arzuluyordur.
Haraket bile edemeyecek insanlari hayatta yasatmak onlara zülüm degilmi?
Cevapla