Kadın erkeğe hizmet etmek zorunda mı?

Sadece evlilik değil normal aile içinde de kız kardeş erkek kardeşe, kız evlat babaya hizmet etmek zorunda mı? Bu bir tek benim mi midemi bulandırıyor sırf hizmet etmemek için evlenmedim. Babam oturuyor ayağına geliyor her şey. Biri de çıkıp demiyor ki kalk kendi işini kendi gör cidden nefret ediyorum bu durumdan
Kadın erkeğe hizmet etmek zorunda mı?
Kadın erkeğe hizmet etmek zorunda mı?
Cevapla