Sadece evlilik değil normal aile içinde de kız kardeş erkek kardeşe, kız evlat babaya hizmet etmek zorunda mı? Bu bir tek benim mi midemi bulandırıyor sırf hizmet etmemek için evlenmedim. Babam oturuyor ayağına geliyor her şey. Biri de çıkıp demiyor ki kalk kendi işini kendi gör cidden nefret ediyorum bu durumdan
Ataerkil topluluklarda erkek toplayıcı oldugu için böyle gelmiş bi düzen var maalesef! Ev içinde erkek iş yapmaz gibi... Artık böyle bir yaşam kalmadı ve insanlar yavaş yavaş bu yönlerinden uzaklaşmaya başladı ama hala var böyle şeylerr Kadın, erkeği mutlu etmek için varmış gibi bi hava hissetmen normal çünkü var böyle bişey :))
Sen babana hizmeti böyle görüyorsan aciz olanda kötü olanda sensin o adam seni kardeşlerini büyütmek için tüm gün insanların kahrını çekiyor para kazanmak için size hizmet ediyor Ve sen babana çıkıp hizmet etmek şöyle böyle diyorsun Kocana hizmet edip etmemek kardeşine hizmet edip etmemek sana kalmış ama babana yapacağın hizmet için şükür etmen lazım Allah senin gibi birini düşmanın başına vermesin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Evlenecekleri güne kadar 5-6 erkekle sevgili olurlar, herifler bunları kullanıp kullanıp atar, evlenip yuva kurduklarında kocalarına yemek yapmak, sofra kurmak toplamak, çamaşır bulaşık ütü temizlik işleri zorlarına gider
Kesinlikle çok saçma, neyiz biz hizmetçi filan mı? Zaten ben hayatımda evlilik kadar gereksiz bir şey görmedim. Kadınları sadece kullanıyorlar, insan yerine bile konulmuyoruz.