Genç anne oldum diye insanlar bana neden acıyor?

Ben şu an 26 yaşındayım 17 yaşındayken anne oldum. Zorla evlendirilme veya yaşça büyük bir adamla evlendirme gibi durum yok. Eşim benden bir yaş büyük aynı lisede okuyorduk. Benim 17 yaşında anne olduğumu duyanlar "ayy yazık, gençliğini yaşayamamışşın, çocukken çocuk büyütmüşsün diyorlar. Öncelikle ben bu durumumu iyi örnek demiyorum evet 18 üstü olması doğru annelik için kabul ama ben hiçbir zaman pişmanlık duymadım. Hayat böyle gelişti, böyle oldu, acınacak bir durumda olduğumu düşünmüyorum artık bu insanların acıması rahatsız ediyor. 9 yaşında bir oğlum var iyi ki benim oğlum olmuş ve eşim iyi ki benim eşim olmuş

Genç anne oldum diye insanlar bana neden acıyor?
Cevapla