Bence doğrudan önem veriyor ya da vermiyor gibi bir çıkarım yapamayız. Ben önem vermem özel günlere çoğu zaman hatırlamam da ama bu o kişiye değer vermediğim veya kötü eş kötü anne olduğum anlamını taşımaz... Bence konuşarak halledilir karşındaki insan çok önem veriyorsa dikkat etmeye çalışırsın ya da o senin huyunu bildiğinden kendiside daha rahat davranır gibi gibi çözümler bulunabilir.
Bence benim fikrim bununla bir ilgisi yok şahsen ben hayatımdaki insanı çok ama çok seviyorum çokça da değer veririm ama doğum günlerini yıl donumlerini hiç hatırlamam ama bu onu sevmedim anlamına gelmez yani kişiyle ilgili birazda bende bir tek sevgililer günü aklımda tutar kutlarım mesela 🙂
Önem verip vermediğini anlamak için bunlar tek başına yeterli olmaz. İlgisi özel günlerde değil her gün sürüyorsa, saygı yitirilmemişse, sevgi de devam ediyorsa, özel gün sadece bir tarihten ibaret olur benim için.
Önem vermiyor dur hatta psikopatik olabilir. Önce eşini öldürür sonra kendini öldürerek intihar saldırısı bile yapabilir bu devirde öyle psikopatlar çok var. Ortalık suç oranlarıyla dolu Teröristin en önde gideni Militan olmuş
Boyl şeylere takılmamak lazım bence önemli olan sağlık huzur gerisi gelir özel günler insan tokatlamak için uydurulmuş olaylardır ticarete döktüler herseyi