Annenizden, babanızdan, kardeşlerinizden ne bileyim aileniz sizi sevdiğini söyler mi?


Misal babamdan hiç duymadım. Başımı okşadığını bile bilmem. Kendince şımarmayayım diye büyüttü. Ama sevgiyi bilmeyen bi birey yetiştirdi. Bi ara en ufak ilgiyi sevgi zannedip kanıyordum. Canım acıya acıya öğrendim. Ne yazık. Keşke sevgi ile şımaran biri olabilseydim.
Bu soru benım yaramı biraz deşti açıkçası.. Belki canlarından çok seviyorlardır ancak bir kez bile bunu dile getırmediler hele annem hoş geldin kızım bile demez uzak şehirden geldim sarılmadı bile.. Aynı şeyi çocuğuma asla yapmam neyse kardeşim senin başka işin yok muydu ya🥲
Söylerr abimlere kolay ulaşamam ben çok yoğun olurlar gün içinde ben de öyle birbirimize yetişemeyiz ama bazen bir kalkarım abimden güzel güzel mesajlar gelmiş. Bende söylerim, onlara önem, özen gösterdiğimi bilirler
Bu sözü en çok babamdan duydum hala da duyuyorum sevgisini de hissettirir ama yaş aldıkça araya düzelmeyecek olaylar ve kişisel olarak bazı mesafeler giriyor işte sonrasında o sözlerin de bir anlamı kalmıyor.
Cevap
18Cevap
Duymadım
Evet sık sık derler. Seni seviyorum ve güveniyorum derler.
Bu beni 5⭐ besleyen duygu🙏🏻
Harbiden 4 abim 4 ablam var biri bile kurmadı bunu anam babam da dahil 🤔
Dünya rekoru kırdım ben galiba 😂😂🤣
Sürekli duyarım. Tribal enfeksiyonlu bir terazi burcu olarak bir gün duymasam komalık oluyorum kdsgfjkf
Kardeşlerime diyince karşılığını alıyorum normalde kimse demez odun bunlar
Çocuklarımla günlük rutin oldu
Evet sık sık duyarım, sevilmeyecek insan mıyım kurban olsunlar böyle evlada 😂 (annemin hayırsız buse demesi kulağımda çınladı)
Kardeşim işine gelen bir konu olsa hemen diyor.
Babam da sık sık söyler.
Anam da bazan.
Duymadım ama herseyde arayıp bisiye ihtiyacin var mı ya da dara dustugumde ilk onların koşması bu sözü soylemelerinden daha iyi bana
Bu konuda şanslıyım ve kıymetini biliyorum. Ailem ile birbirimize her gün birbirimize sevgimizi dile getiririz.
Annemden ablamlardan çok duydum ama babamdan 1 kere duyamadım. Kendini duygusal olarak ifade etmez hiç biliyorum ama yine de demesini isterdim
yani "seni seviyorum" lafını duydum mu hatirlamiyorum. ama kavga olursa sonrasında "seni seviyoruz biz" diyorlar. yapmacık geliyor bana
Açıkçası her zaman söylemiyoruz ama davranışlarımızla hissettiriyoruz
Zaten beni ben yapan öyle şeyler beklememek
Beni Allah sevsin
Para verirlerse benim icin yeterli :d sozde sevmekle olmuyo oyle xjsj
Aylardan ekim ben yine tekim beni sevdiği söylemeyenin tüm sülalesini seveyim
Ablam ve kız kardeşim demiştir onun dışında duymadım
yok be nerde gerci bende demiyorum cikmiyo insanin agzindan biraz zor bi kelime alismamisiz
Burası Türkiye öyle herşeyi kolay kolay söylemezler
Valla hatırlayamadım desem yeridir çünkü sevdiklerini bağırarak belli ederler 😂
"Senden bir cacık olmaz
Senden bir b0k olmaz
Sen beceriksizssin
Sen bir baltaya sap olamazsın
Sen aptalsın"
Genelde bunları duyarım.
Seni seviyorum
Sık sık her gün seni seviyorum der ailem bana çünkü sevgi dolu bir ailede büyüdüm çok şükür.
Çok sık değil hayır bizde sözlerle değil davranışlarla verilir bu.
Duydum ama sevgi sözü söylemek yerine hissettirmeyi tercih ederim lafta herkes herkesi seviyor
Kardeşim neredeyse hergün diyor, babamı hiç hatırlamıyorum öyle iştee
Duymak istemem. İnsan sevgisini davranışları ile de gösterebilir.
Abim iyi ki benim kardeşimsin demişti bi kez babamda sürekli söylüyor başımı okşuyor gördükçe 😂🤣
Yeni yeni seviyorum kelimesini kullanmaya başladık
Olmadı, bir gün olursa da çok tuhafıma gider galiba
Söylemeden belli ediyorlar hal ve hareketleriyle
o zaman çok şanslısın. kaç kardeşsiniz
Yok sağolsunlar onu bile çok görmüşlerdir😌
Elbette duydum
Sıklıkla duymam ancak hissettirirler
Lafta herkes der... Hissetin mi diye sor🤷♀️
bu saçma bir algı sevgi söylenilmez gösterilir
Duymadım galiba söyleyemşyorlar sanırım
Duyduysam bile hatırlamıyorum
Birçok kez. hâlâ da duyuyorum.
Duydum
Duydum
Evet çok duydum 😍😍
Duydum ve duyuyorum
Seni seviyorum
Duymuslugum oldu zamaninda
Duymadm
Evet duydum
Hep nefret kustular
Çoğu kez duymusumdur
birçok defa
Evet
Yokk
Yess
Evet her zaman
Hemen hergün ❤️
Evet duydum.
evet hep duyuyorum
Hayır
Hayır hiç duymadım
Duymadım
Evet
Çok duydum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?