Hayatınızda en utanç verici an neydi?

ben bir gün okula gidiyodum tramvaydaydım ayakta bekliyodum kapının önünde. elimi de bir görseniz cayır cayır yanıyo nasıl sıcak baktım tramvayın camı soğuk durağın birinde durunca tramvayın camına koydum elimi soğusun diye. yolun karşısında binanın önünde de elinde silah olan asker biri vardı nöbetteydi herhalde bir baktım el sallıyo bana dedim bu niye el sallıyo sonradan hemen anladım ona el salladım zannedip yanlış anlamıştı baya utandım sinirlerim bozulmuştu

Hayatınızda en utanç verici an neydi?
Cevapla